کتاب زندگی با اصول موفقیت

Life with the Principles of Success
کد کتاب : 11319
مترجم :
شابک : 9782000642053
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی با اصول موفقیت اثر جک کنفیلد

در این کتاب که نقشۀ راهی است برای همگان-بازاریان حرفه ای، صاحبان مشاغل کوچک،آموزگاران،استادان، شاگردان و پدران و مادران-همۀ کسانی که مشتاق اند به اهداف و خواسته های خود برسند، می خوانیم: چگونه پیامد هر رخدادی را، با تغییر دادن واکنش خود به آن، دگرگون سازید. چگونه به استادان و دوستانی دست یابید که درهی توفیق را به روی شما می گشایند. چگونه طرح های ناتمام گذشته را به پایان رسانید و روابط اسیب دیده خود را شفا بخشید. چگونه آماده باشید که وقتی فرصتی مغتنم پیش می آید از آن بهره بگیرید. چگونه بر وقت خود مدیریت کنید تا اطمینان یابید برای تمرکز بر موفقیت وقت دارید. چگونه به موقعیت خوب«نه» بگویید تا برای موقعیت «عالی» امکان و وقت داشته باشید.

کتاب زندگی با اصول موفقیت

جک کنفیلد
جک کنفیلد، زاده ی 19 آگوست 1944، نویسنده، سخنران انگیزشی، مدرس و کارآفرین آمریکایی است. او از بنیان گذاران مجموعه کتاب های فوق العاده موفق و پرفروش «سوپ جوجه برای روح» است که به فروش بیش از پانصد میلیون نسخه ای دست یافته و به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.کنفیلد در تگزاس به دنیا آمد و سال های نوجوانی خود را در ویرجینیای غربی گذراند. او در سال 1966 در رشته ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه ماساچوست رفت. کنفیلد در سال 1981 از دانشگاه سانتامانیکا، مدر...
دسته بندی های کتاب زندگی با اصول موفقیت
قسمت هایی از کتاب زندگی با اصول موفقیت (لذت متن)
یک روز کتاب 25 اصل حیاتی موفقیت جک کنفیلد را در قفسه دیدم. به نظرم این کتاب به من می گفت: «آهای رومئو، بیا اینجا.» کتاب قطور بود و به نوعی دلهره آور و ترسناک، اما جمله ای که زیر آن نوشته شده بود: «چگونه از جایی که هستید به جایی که می خواهید باشید، برسید.» من را مجذوب کرد. شروع کردم به خواندن مقدمه کتاب، اما می دانستم که آن را خواهم خرید. وقتی به خانه رسیدم، غرق مطالب کتاب شدم. صفحات را علامت گذاری می کردم و از روی آن می نوشتم. آن قدر کتاب را خواندم تا اینکه جلد آن جدا شد. خواندن نوشته های جک مثل شنیدن صدای پدرم بود. او به من یاد داد که ذهنم را به روی بالقوه ها باز کنم و از خطر استقبال کنم. برخی از قواعد کتاب جک، مانند قبول صد در صد مسئولیت زندگی مان، را قبلا در کتاب های دیگری خوانده بودم، اما همیشه آنها و تمرین هایشان را کنار می گذاشتم و فکر می کردم که بعدا آن را انجام خواهم داد. اما جک چنان هر قاعده را با شیوۀ ساده به بخش های کوچک تر تقسیم کرده بود که دلم می خواست هرکاری را همین الان انجام بدهم.