کتاب تلاطم یک سیاره

A swiftly Tilting planet
پنج گانه ی زمان 3
کد کتاب : 113243
مترجم :
شابک : 978-6222043001
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1978
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب تلاطم یک سیاره اثر مادلین لینگل

ده سال بعد از وقایع کتاب نسیمی از ناکجا، در شب عید شکرگزاری، نگرانی و وحشت بر شام خانوادگی موری‌ها سایه می‌اندازد. چارلز والاس پانزده‌ساله، مستأصل و پریشان، مناجاتی را به امید دفع تاریکی‌ به زبان می‌آورد و موجودی درخشان پدیدار می‌شود: تک‌شاخی به نام گادیور که در زمان سفر می‌کند. حالا چارلز والاس و گادیور باید سوار بر باد، به گذشته سفر کنند تا واقعیتی جایگزین بیابند: لحظه‌ای در گذشته که مسیر رویدادهای منتهی به زمان حال می‌تواند از آن‌جا تغییر کند تا آینده‌ی زمین -این سیاره‌ی کوچک و متلاطم- نجات پیدا کند.

«از میان قلمروهای چرخان کهکشانی دوردست گذشتند و فهمیدند خود کهکشان بخشی از یک ارکستر بسیار بزرگ است و تک‌تک سیاره‌ها و سیاره‌های درون کهکشان، ساز خودشان را به موسیقی کره‌ها اضافه می‌کنند. تا وقتی که نغمه‌های باستانی نواخته می‌شد، سرور جهان به‌کل از دست نمی‌رفت.»

کتاب تلاطم یک سیاره

مادلین لینگل
مادلین لینگل کمپ (29 نوامبر 1918 - 6 سپتامبر 2007) نویسنده آمریکایی کتاب های داستانی،یر داستانی، شعر و ادبیات داستانی نوجوان، از جمله یک چین و چروک در زمان و دنباله های آن: یک باد درب ، یک سیاره به سرعت متغیر ، بسیاری از آب ها و یک زمان قابل قبول. آثار او نشان دهنده ایمان مسیحی و علاقه شدید او به علوم مدرن است.