کتاب عزت نفس در ده گام

Ten days to self - esteem
کد کتاب : 11346
مترجم : اشرف کربلائی نوری
شابک : 978-6002500526
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب عزت نفس در ده گام اثر دیوید برنز

آیا با ترس بیدار می شوید؟
آیا از آنچه در زندگی به دست آورده اید احساس دلسردی می کنید؟
آیا عزت نفس، بهره وری و لذت بیشتری در زندگی روزمره می خواهید؟
اگر چنین است، از این روش انقلابی برای بالا بردن روحیه ی خود بدون دارو یا درمان طولانی سود خواهید برد. تنها چیزی که نیاز دارید عقل سلیم خودتان و روش‌های ساده‌ای است که در این کتاب توسط یکی از برجسته‌ترین متخصصان کشور در مورد مشکلات خلقی و روابط شخصی آشکار شده است.
دکتر دیوید برنز در کتاب عزت نفس در ده گام، روش‌های مبتکرانه، واضح و دلسوزانه را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند علل افت خلق و خوی خود را شناسایی کنید و دیدگاه مثبت‌تری نسبت به زندگی ایجاد کنید.
شما همان طور که فکر می کنید احساس می کنید: احساسات منفی مانند گناه، خشم و افسردگی ناشی از اتفاقات بدی نیست که برای شما اتفاق می افتد، بلکه از طرز فکر شما در مورد این رویدادها ناشی می شود. این ایده ی ساده اما انقلابی می تواند زندگی شما را تغییر دهد!
می‌توانید احساس خود را تغییر دهید: متوجه خواهید شد که چرا افسرده می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه در زمانی که در رکود هستید، دیدگاه خود را روشن کنید.
شما می توانید از شادی، بهره وری و صمیمیت بیشتر لذت ببرید - بدون دارو یا درمان طولانی.
آیا یک کتاب خودیاری می تواند همه اینها را انجام دهد؟ مطالعات نشان می‌دهد که دو سوم خوانندگان افسرده ی کتاب پرفروش دکتر برنز، احساس خوب: درمان خلق و خوی جدید، تنها در چهار هفته بدون روان‌درمانی یا داروهای ضد افسردگی، احساس شگفت‌انگیزی را تجربه کردند.

کتاب عزت نفس در ده گام

دیوید برنز
دیوید برنز، زاده ی 9 سپتامبر 1942، روانپزشک و نویسنده ی آمریکایی است.برنز، مدرک کارشناسی را از کالج امرست و مدرک کارشناسی ارشدش را از دانشکده ی پزشکی دانشگاه استنفورد دریافت کرد. او در سال 1976 پس از تأیید توسط انجمن روانپزشکان و عصبشناسان آمریکا، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد.
قسمت هایی از کتاب عزت نفس در ده گام (لذت متن)
از شما می خواهم بدانید که گرچه افسردگی می تواند مشکل فوق العاده دردناک و دلسردکننده ای باشد، اما پیش آگهی آن تقریبا همیشه مثبت است. یعنی هیچ اهمیتی ندارد که شما چقدر احساس بدی دارید و چه مدت است که درگیر این احساس هستید. براساس تجربه بالینی ام و مطالعات تحقیقاتی، می توانم به طور مستند بگویم که سعی و تلاش مداوم و مصرانه می تواند به افراد کمک کند تا مجددا لذت، شادی و عزت نفس را تجربه کنند. زمانی یک معلم مطلقه به من گفته بود که زندگی اش آکنده از افسردگی شدید و تنهایی است، و مغز معیوب و ناقصی دارد. او را تحت درمان قرار دادم. او احساس بدبختی می کرد وخود را بی رحمانه مورد انتقاد قرار می داد.چندین ماه سعی کردم تا او را متقاعد کنم تا کتک زدن بی رحمانه خود را متوقف کند، اما او با چنگ و دندان با من می جنگید. معتقد بود واقعا آدم بی ارزشی است و ادعا می کرد چیزی را نمی فهمد.