کتاب فقط احساس خوب

Just Feel Good
راه رسیدن به زندگی دلخواه تان
  • 15 % تخفیف
    85,000 | 72,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فلسفه فلسفه
    نویسنده:
کد کتاب : 114562
مترجم :
شابک : 978-6227857405
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 106
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فقط احساس خوب اثر اندرو کپ

یکی از روش‌های دست‌یابی به آرزوهای بزرگ این است که آن‌ها را بیش از حد در ذهنتان پیچیده‌ نکنید. اندرو کپ در کتاب فقط احساس خوب فرمول جذب خواسته‌هایتان را در اختیار شما قرار داده است. در این کتاب می‌آموزید پیش از تلاش در مسیر اهدافتان، درباره‌ی حس خوشایندی که نسبت به هر هدف دارید در ذهنتان تصویرسازی کنید. شاید ساده و باورنکردنی به نظر برسد، اما با انجام تمرینات کوتاه و روزانه‌ی این کتاب شاهد نتایجی باورنکردنی خواهید بود.

کتاب فقط احساس خوب

اندرو کپ
اندرو کاپ پس از سال‌ها تلاش و از دست دادن شرکت و دوست دختر قدیمی‌اش در یک هفته، می‌دانست که چیزی باید تغییر کند. و تا زمانی که راهی برای بازگشت پیدا نکند، هرگز از زندگی ای که برایش این همه زحمت کشیده لذت نخواهد برد. در همان لحظه بود که سرانجام تصمیم گرفت قانون جذب را صادقانه امتحان کند.در عرض سه ماه، او در یک رابطه سالم تر از همیشه بود. در عرض چهار، او بیشتر از همیشه درآمد داشت. و در عرض شش، به معنای واقعی کلمه همه چیزهایی که در زندگی او اشتباه بود، بالاخره درست شد.
قسمت هایی از کتاب فقط احساس خوب (لذت متن)
من چند سال پیش وقتی کتاب «قانون جذب، آخرین کتابی که باید بخوانید» را منتشر کردم، کمی دقیق تر به این موضوع پرداختم، اما برای خلاصه کردن آنچه نوشتم باید این را بگویم که نفس شما اساسا بخشی از ذهن شما است که منحصرا به جسم علاقه دارد. باعث ادامه ی بقای شما است. شما را زنده می خواهد و با چنگ و دندان می جنگد تا شما را در این راه نگه دارد. به آسایش تان اهمیتی نمی دهد. به شادی شما اهمیتی نمی دهد. به کیفیت زندگی شما اهمیتی نمی دهد. تا آنجا که به آن مربوط می شود تا زمانی که زنده هستید، نفس شما کار خود را انجام می دهد. درک این امر حیاتی است زیرا این بدان معناست که در حال حاضر هر مشکل مالی که ممکن است داشته باشید ... هر مشکلی که ممکن است در رابطه داشته باشید ... یا هر مشکل دیگری که ممکن است در حال حاضر با آن روبه رو شوید - تمام آنچه نفس در این لحظه می شناسد و می فهمد این است که شما زنده هستید؛ و آن گونه که نفس به چیزها نگاه می کند این است که هر تغییری در وضعیت موجود (حتی اگر این تغییر در ظاهر مثبت به نظر برسد) یک تهدید بالقوه ی معتبر برای بقای شما و در اصل، بقای خودش است؛ بنابراین هر کاری که می تواند انجام می دهد تا شما را از ایجاد تغییرات موردنظرتان باز دارد.