کتاب کوئیک و فلوک 3

Quick et Flupke
همه چیز مرتبه؟
  • 15 % تخفیف
    80,000 | 68,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سایه گستر سایه گستر
    نویسنده:
کد کتاب : 115585
مترجم :
شابک : 978-6223011511
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کوئیک و فلوک 3 اثر هرژه

«کوئیک و فلوک» یک مجموعه کمیک از کاریکاتوریست بلژیکی هرژه بود. داستان این اثر درباره زندگی دو پسر بداخلاق به نام‌های کوئیک و فلوک است که در بروکسل زندگی می‌کنند و حول درگیری با یک پلیس محلی می‌چرخد. در سال 1983، این مجموعه زمینه را برای اقتباس تلویزیونی انیمیشن فراهم کرد.

پیر آسولین، زندگی‌نامه‌نویس هرژه، اظهار داشت که این اثر «از لحاظ روحی کاملا متضاد» با متن قبلی هرژه در سرزمین شوروی است، به دلیل این واقعیت که «کاملا فاقد ابهام یا بدبینی بود». شهرت ماجراهای تن تن آنها را تحت الشعاع قرار داده بود، زیرا آنها دارای «سبکی ملموس، جذاب، لطیف و شاعرانه» هستند که در بقیه آثار هرژه وجود ندارد.

کتاب کوئیک و فلوک 3

هرژه
ژرژ پروسپر رمی، زاده ی ۲۲ مه ۱۹۰۷ و درگذشته ی ۳ مارس ۱۹۸۳، نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی بود که بیشتر به خاطر خلق ماجراهای تن تن مشهور است. این اثر مشهورترین اثر کمیک (داستان مصور) در تمام تاریخ و به ویژه در تاریخ اروپا است و به خاطر آن نام هرژه (ارژه) در سال ۲۰۰۳ به تالار مشاهیر کتاب های کمیک اضافه شد.هرژه، که در سال ۱۹۰۷ متولد شده بود، آموزش رسمی هنری ندیده بود، ولی پس از ترک مدرسه، ابتدا به عنوان گرافیست شروع به کار کرد و به دنبال آن از سال ۱۹۲۹ تا هنگام مرگش در سال ۱۹۸۳ به خلق ماجراهای تن...