کتاب اعلان قرعه 49

The Crying of Lot 49
کد کتاب : 11618
مترجم :
شابک : 978-600-229-902-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1966
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

تامس پینچن از نویسندگان پرفروش آمریکا

معرفی کتاب اعلان قرعه 49 اثر تامس پینچن

کتاب اعلان قرعه 49، رمانی نوشته ی تامس پینچن است که اولین بار در سال 1966 به انتشار رسید. زمانی که معشوق سابق زنی کالیفرنیایی به نام اودیپا ماس، یعنی مردی ثروتمند به نام پیرس اینوراریتی از دنیا می رود و مسئولیت اداره ی دارایی هایش را به او می بخشد، اودیپا وارد جهانی وهم آلود و اسرارآمیز استعاره ها و نمادها می شود. او به هنگام سفر در کالیفرنیای جنوبی، با شخصیت های بسیار جالب و جذابی آشنا می شود و علاوه بر آن، چیزهای جدید زیادی درباره ی خود می آموزد. اما به تدریج، مرگ، مواد مخدر، جنون و ازدواج دست به دست هم می دهند و اودیپا را که در آستانه ی شنیدن خبری بزرگ قرار دارد و منتظر اعلان قرعه ی 49 است، به گوشه ی تاریک انزوا پرتاب می کنند.

کتاب اعلان قرعه 49

تامس پینچن
تامس پینچن، زاده ی ۸ می ۱۹۳۷، نویسنده ای آمریکایی است. پینچن در گلنیارو، نیویورک به دنیا آمد و در دانشگاه کرنل تحصیل کرد. او یک سال در گرینویچ ویلج زندگی کرد و بعد به مدت دو سال در سیاتل به نویسندگی فنی در شرکت هواپیمایی بویینگ مشغول شد. پینچن سپس به مکزیک نقل مکان کرد تا اولین رمانش را بنویسد. هیئت داوران جایزه ی پولیتزر در سال ۱۹۷۳، به اتفاق آرا کتاب «رنگین کمان جاذبه» را انتخاب کردند، اما کمیته ی جایزه نظر آن ها را رد کرد و این کتاب را پرطمطراق، وقیحانه و ناخواندنی دانست. اما این کتاب در س...
نکوداشت های کتاب اعلان قرعه 49
With rich satire, chaotic brilliance.
با طنزی غنی و درخششی آشوبناک.
Goodreads

A wonderfully unusual story.
داستانی که به شکلی شگفت انگیز غیرمعمول است.
Amazon Amazon

Truly a snapshot of mid-1960s culture.
به واقع تصویری از فرهنگ اواسط دهه ی 1960.
Literary Hub

قسمت هایی از کتاب اعلان قرعه 49 (لذت متن)
روزی ممکن است هرچه را که از وجودش رفته بود، با دستگاهی پروتزی، لباسی با رنگی مشخص، عبارتی در یک نامه یا معشوقی دیگر جایگزین کند.

می دانی که معجزه چیست. چیزی نیست که باکونین گفت. نفوذ دنیایی دیگر در این دنیا است. اکثر اوقات با صلح و آرامش کنار هم هستیم، اما وقتی همدیگر را لمس می کنیم، فاجعه به بار می آید.