کتاب تان جی ها (4)

The Starlit Loom
جولای نوراختر
  • 15 % تخفیف
    250,000 | 212,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هوپا هوپا
    نویسنده:
کد کتاب : 116238
مترجم :
شابک : 978-6222045739
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تان جی ها (4) اثر تد سندرز

قرن‌هاست که ابزاربان‌ها و قراول‌ها از دروازه‌های اسرارآمیز مادر، منبع قدرتی باورنکردنی، محافظت می‌کنند.اما حالا دروازه‌های مادر در حال مرگ‌اند و هورس و بقیه‌ی ابزاربان‌ها می‌دانند که دروازه‌های ضعیف‌شده نیرویی خطرناک ساطع می‌کنند که جهان را خواهد بلعید و تمام ساکنانش را نابود خواهد کرد.
گرچه دشمنانشان با بی‌خیالی حاضرند این خطر را بپذیرند، هورس و دوستانش آماده‌اند خود را فدای بقای جهان کنند. اما حالا که دژهایشان نابود شده و تعداد زیادی از دوستانشان در اسارت‌اند، موفقیت ابزاربان‌ها بعید به نظر می‌رسد.
اما هنوز امیدی هست؛ چون یک طلسم اسرارآمیز و قدرتمند کشف شده است. شاید این طلسم کلید نجات جهان باشد... البته اگر ابزاربان‌ها بتوانند رازش را به‌موقع فاش کنند.
در چهارمین و آخرین جلد مجموعه‌ی جذاب تان‌جی‌ها، داستان هورس و کلوئی به پایانی هیجان‌انگیز می‌رسد؛ جایی که رفاقت‌ها محک می‌خورند، قهرمان‌ها با خطرات روبه‌رو می‌شوند و ایثار نهایی باید انجام شود.

کتاب تان جی ها (4)

تد سندرز
تد سندرز (متولد 1969) نویسنده آمریکایی است. او نویسنده مجموعه داستان کوتاه No Animals We Could Name (گری وولف پرس) است که برنده جایزه Bakless 2011 شد.او همچنین نویسنده کتاب The Keepers است ، یک سریال خیالی برای خوانندگان طبقه متوسط که توسط هارپر کالینز منتشر شده است.اولین کتاب از این مجموعه با نام های The Box and the Dragonfly در مارس 2015 منتشر شد.Harp and the Ravenvine در مارس 2016 و The Portal and the Veil در سپتامبر 2017 منتشر شد.او کتاب چهارم و آخر سریال را با عنوان Starlit Loom در نوامب...