کتاب خمپاره های فاسد

Corrupt mortar shells
کد کتاب : 11733
شابک : 9786008460541
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خمپاره های فاسد اثر داوود امیریان

داستانی برای نوجوانان از چهار، پنج پسر دبیرستانی که حال و هوای جبهه بدجور به سرشان زده و می خواهند هرطور که شده خودشان را میان رزمندگان جای بدهند و به خط مقدم برسند. راوی قصه تجربه یکبار حضور در منطقه عملیاتی را داشته و نقشه ای می کشد تا با دوستانش به اهواز برسند و شاید به عملیات راه پیدا کنند. امیریان در “خمپاره های فاسد” با زبانی شیرین و طنز قصه ای پرماجرا را به تصویر می کشد.

کتاب خمپاره های فاسد

داوود امیریان
داوود امیریان، نویسنده معاصر. وی تاکنون بیش از ۲۶ عنوان کتاب منتشر کرده و جوایز متعددی کسب نموده است. وی در حال حاضر در چند حوزه خاطره نویسی، ادبیات کودک و نوجوان، رمان، طنز، زندگینامه داستانی شهدا و فیلمنامه نویسی قلم می زند.وی در سال ۱۳۴۹ در کرمان متولد شد. امیریان از سال ۶۹ نویسندگی اش را با نوشتن خاطراتش از جبهه آغاز کرد. برخی او را جزو ۵ نویسندهٔ برتر دفاع مقدس می دانند و در زمره نسل اول نویسندگان دفاع مقدس قرار دارد.«فرزندان ایرانیم»، «رفاقت به سبک تانک» و «...
قسمت هایی از کتاب خمپاره های فاسد (لذت متن)
چشم تان روز بد نبیند، با یک جیغ بنفش توالت از دست مان رها شد و هرچهار نفر از ترس نیم متر پریدیم هوا! یک بنده خدا روی چال توالت چندک زده و در عالم خودش بود! خودتان را جای آن بنده خدا بگذارید. رفته اید توالت و در سکوت و تاریکی مشغول قضای حاجت هستید که ناگهان توالت بالا می رود و دورتان چهار گردن کلفت را می بینید که در چهار طرفتان قرار گرفته اند! اگر رستم هم باشد آن جیغ بنفش را می کشد؛ چه برسد به معاون فرمانده لشکر! معاون فرمانده لشکر که توسط ما غافلگیر شده بود (یا ما توسط معاون فرمانده لشکر غافلگیر شده بودیم!) در تاریکی ما را نشناخت، اما ما شناختیمش! ذوالفقار فریاد زد: «الفرار!»