کتاب بریزبن

Brisbane
کد کتاب : 117414
مترجم :
شابک : 978-6004904162
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 398
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بریزبن اثر یوگنی وادالازکین

آثار وادالازکین، در برخورد با چالش‌ها و تلاطمات زمان حال، می‌توانند نوری متفاوت بیاندازند. اگرچه "بریزبن" مستقیما به مسائل سیاسی نمی‌پردازد، اما این رمان، در پس زمینه‌ی جنگ اوکراین و روسیه و تنش‌های سیاسی و اجتماعی ناشی از آن، می‌تواند خوانش جدیدی از مسائل انسانی و وجودی داشته باشد. "بریزبن" در یک دورانی معرفی می‌شود که جهان با تغییرات سریع و پیچیدگی‌های بسیاری مواجه است. جنگ بین اوکراین و روسیه، نه تنها یک تضاد سیاسی است، بلکه نمادی از تضادها و تنش‌های فرهنگی، تاریخی و انسانی است که ممکن است در هر جامعه‌ای پیش آید. در این زمینه، مسیر قهرمانان وادالازکین از کودکی تا بلوغ، با تمام چالش‌ها، تلاطم‌ها و تجربیاتی که طی می‌کنند، می‌تواند به عنوان یک آینه‌ی تمثیلی از جهان امروز ما خوانده شود.
رویکرد وادالازکین به موضوعاتی چون عشق، مرگ، شهرت، خلاقیت و جستجوی معنی، در مقابل پس زمینه‌ی تاریخی و جاری، به خواننده این امکان را می‌دهد که نگاهی عمیق‌تر به وضعیت جهانی کنونی بیندازد و به تفکر در مورد ارتباطات انسانی، تضادها و امکان پیشرفت در زمان‌های سخت بپردازد. در نهایت، "بریزبن" نه تنها یک اثر ادبی است که خواننده را به چالش می‌کشد، بلکه در زمان‌های پرتلاطم مانند حال حاضر، این رمان می‌تواند راهنمایی باشد برای پیدا کردن هویت، ارزش‌ها و امید در میان تضادها و تغییرات جهان.

کتاب بریزبن

یوگنی وادالازکین
«یوگنی وادالازکین» در ۱۹۶۴ در شهر کی‌یف متولد شد. از سال ۱۹۹۰ فعالیت‌های مستمر ادبی خود را در بخش ادبیات کهن روسیه در موسسه‌ی پوشکین آغاز کرد. وی متخصص تاریخ و فرهنگ عامه‌ی روسیه در دوره‌ی قرون وسطی است و این تخصص در رمانهایی که خلق کرده، تاثیرگذار بوده است. با رمان «سالاویوف و لاریونوف» نامش بر سر زبانها افتاد. این اثر وی نامزد جایزه‌ی آندره بیلی و جایزه‌ی بزرگ کتاب روسیه شد.