کتاب پدران و پسران از هم پاشیده

Broken Fathers / Broken Sons
کد کتاب : 118005
مترجم :
شابک : 978-9641941385
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب پدران و پسران از هم پاشیده اثر جرالد گارگیولو

عنوان « پدران و پسران از هم پاشیده» استعاره ای است از پریشانی پسرکی خیالباف که د رپی هم ذات پنداری با شخصیت عجیب قصه ای است که در مدرسه شنیده است ( شخصیت سرگردانی که در پی افتادن ، متلاشی می شود و هیچ کس نمی تواند او را دوباره سر هم بندی کند.)
این کتاب سرگذشت واقعی دست و پا زدن ها و جدال های درونی کسی است که خانه و خانواده را ترک می کند تا خود را وقف خدا و رهبانیت کند در حالی که نمیداند که در این مسیر راه های متفاوتی به روی او گشوده می شود و می تواند پاره های زندگی خود را دوباره به هم وصل کند و نهایتا به انسجام شخصیت خود دست یابد (او سرنوشتی درست عکس قصه کودکی اش را تجربه می کند)

کتاب پدران و پسران از هم پاشیده

جرالد گارگیولو
جری گارگیولو یک روان درمانگر و روانکاو با تمرکز بر بزرگسالان و نوجوانان است. او بیش از چهل سال است که در تمرین بوده و در حال حاضر دفاتری در استمفورد دارد.دکتر گارگیولو نویسنده چهار متن و بیش از صد و بیست و پنج مقاله است. او رابطه بین معنویت و روانکاوی را مورد مطالعه قرار داده است که در دو کتاب «روح روی کاناپه» و «روان، خود و روح» درباره آن نوشته است.دکتر گارگیولو فارغ التحصیل و همچنین رئیس سابق موسسه آموزشی انجمن ملی روانشناسی روانکاوی است. او رئیس سابق انجمن بین الملل...