کتاب Bread and Wine

کد کتاب : 122456
شابک : 978-1950970551
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 333
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1936
نوع جلد : جلد سخت
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب Bread and Wine اثر اینیاتسیو سیلونه

کتاب "نان و شراب" از آثار برجسته قرن بیستم،که راجع به ظهور فاشیسم در ایتالیا میباشد.این کتاب که نوشته "اینیاتسیو سیلونه" میباشد،در ایتالیا با نام فاشیسم شناخته شده است که از رژیمی صحبت میکند که با زورگویی و دروغ،حق مردم از آزادی را گرفته اند.
کتاب "نان و شراب" را میتوان از شاهکارهای قرن بیستم دانست و داستان مردی پاک تینت است که در دنیایی که سراسر جنگ و خونریزی است بدنبال خیرخواهی در میان مردم است.
این اثر "اینیاتسیو سیلونه" را میتوان با آثار نویسندگانی چون "اورل" و "کامو" همتراز دانست که محوریت داستان هایشان پیوند آزادی سیاسی با جامعه میباشد."نان و شراب" برای هر سن و سالی حرف دارد و صمیمانه میخواهد در هر فردی در سرنوشت خودش نقشش را پیدا کند.
روحیه مقاومت افراد قصه در این کتاب،در برابر ظلم و جور فاشیسم بشدت الهام بخش و تاثیر گذار خواهد بود و نشان میدهد روحی زخمی هر نشدنی را شدنی میکند حتی با دستان خالی.
داستان در زمان حکومت موسولینی اتفاق می افتد.دهقانان و روستاییان بشدت تحت فشار هستند تا آنجا توانایی انجام هیچ کاری را ندارند.کلیسا هم که به کمک دولت آمده توانسته با باورهای خرافی مردم را آرام نگه دارد.اما قهرمان قصه "اینیاتسیو سیلونه" تلاش میکند که مردم را بیدار کند.

کتاب Bread and Wine

اینیاتسیو سیلونه
سیلونه دوران کودکی را با فقر و تنگدستی گذراند و در زمین‌لرزه سال ۱۹۱۵ ایتالیا پدر و مادر و پنج برادر خود را از دست داد. در ۱۹۲۱ به حزب کمونیست ایتالیا پیوست و با دستگاه فاشیستی موسولینی به مبارزه پرداخت. در ۱۹۲۷ سفری به شوروی کرد و پس از بازگشت از آن سفر مانند همکاران دیگر خود آندره ژید و آرتور کوستلر و غیره راه مستقلی در پیش گرفت، چنان‌که در ۱۹۳۰ از حزب کمونیست استعفا داد. وی به علت فعالیتهای سیاسی ناگزیر شد در ۱۹۳۰ به سویس بگریزد و شاهکارهای خود مانند «نان و شراب» و &l...