کتاب دنیای کوچک دن کامیلو

The Little World of Don Camillo
کد کتاب : 8815
مترجم :
شابک : 978-6222673819
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1950
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دنیای کوچک دن کامیلو اثر جووانی گوارسکی

خواندن دنیای کوچک دون کامیلو برای سفر به دره رودخانه پو، وسیع ترین و حاصلخیزترین دشت ایتالیا، با فضا، فرهنگ و تاریخ منحصر به فردش است.
در دنیای کوچک، نیروهای ابدی با درام پوچ زندگی روزمره دست و پنجه نرم می کنند و چیزهای خنده دار و غیرزمینی تمایل دارند اتفاق بیفتند. این را در نظر داشته باشید و در شناختن کشیش دهکده، دون کامیلو، و دشمنش، پپون، شهردار کمونیست، هیچ مشکلی نخواهید داشت. همچنین تعجب نخواهید کرد که شخص ثالثی از روی یک صلیب بزرگ در کلیسای دهکده وقایع را تماشا کند و به ندرت شفاعت کند.

این داستان‌های دلربا، حکیمانه و به‌طور عجیبی تکان‌دهنده از زندگی در دشت پایین، سال‌هاست که میلیون‌ها خواننده را در تمام سنین در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. آنها نه تنها در کتاب ها، بلکه در فیلم ها، رادیو و تلویزیون مورد توجه قرار گرفته اند.

کتاب دنیای کوچک دن کامیلو

جووانی گوارسکی
او در خانواده ای از طبقهٔ متوسط در نزدیکی شهر پارمای ایتالیا به دنیا آمد. پس از ناکامی در تحصیلات دانشگاهی به مشاغل مختلف روی آورد تا این که سرانجام در ۱۹۲۹ سردبیر مجله ای فکاهی به نام کوریره امیلیانو را به عهده گرفت و در سالهای ۱۹۳۶ تا ۱۹۴۳ سردبیری مجلهٔ فکاهی دیگری به نام برتولدو به عهدهٔ او گذاشته شد.در طی جنگ جهانی دوم دولت موسولینی را مورد انتقاد قرار داد که همین انتقادات مشکلاتی را برای اش فراهم آورد در همین دوران برادرش در جبههٔ روسیه مفقودالاثر شد و او شبی از ناراحتی مست کرد و تا صبح ...
نکوداشت های کتاب دنیای کوچک دن کامیلو
Inimitable, delicious, full of pure fun
تکرار نشدنی، خوشمزه، پر از سرگرمی ناب
Observer Observer

Charming and enchanting . . . Witty and wise
جذاب و دلربا . . . شوخ و خردمند
Edinburgh Evening News

قسمت هایی از کتاب دنیای کوچک دن کامیلو (لذت متن)