کتاب پیامدگرایی

Consequentialism
کد کتاب : 122576
مترجم :
شابک : 978-9642441556
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب پیامدگرایی اثر جولیا درایور

پیامدگرایی نگرشی است که بر طبق آن درستی یا نادرستی اعمال، غالبا، بر اساس پیامدهایشان سنجیده می‌شود. این نظریه یکی از تأثیرگذارترین و بحث‌برانگیزترین نظریه‌های اخلاقی است. جولیا درایور، در این کتاب، همه گونه‌های پیامدگرایی را معرفی و آنها را، به‌گونه‌ای انتقادی، ارزیابی می‌کند.
این کتاب، با توجه به برخورداری از بخش‌های مفیدی مانند واژه‌نامه، خلاصه فصل و معرفی منابع بیشتر در پایان هر فصل، گزینه‌ای آرمانی برای دانشجویانی است که به‌دنبال پژوهشی معتبر، شسته‌ورفته و واضح درباره این مسئله مهم هستند.
جولیا درایور استاد فلسفه دانشگاه واشنگتن در سینت لوئیس آمریکاست. او نویسنده کتاب‌هایی مانند فضیلت دشوار و مبانی فلسفه اخلاق، و ویراستار مشترک مجله فلسفه اخلاق و فلسفه اجتماعی و نیز بخش اخلاق هنجاری دایرة‌المعارف فلسفی استنفرد است.

کتاب پیامدگرایی

جولیا درایور
جولیا درایور استاد فلسفه و دارنده کرسی رویال دارل کی در اخلاق و جامعه آمریکا در دانشگاه تگزاس، آستین است. او متخصص فلسفه اخلاق است.او دکترای خود را در رشته فلسفه در دانشگاه جانز هاپکینز در سال 1990 تحت نظارت سوزان آر ولف دریافت کرد.[2] او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه تگزاس در آستین در سال 1983 دریافت کرد.قبل از نقل مکان به تگزاس در سال 2019، او در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، کالج دارتموث، فناوری ویرجینیا و کالج بروکلین دانشگاه سیتی نیویورک تدریس کرد.او و همسرش فیلسوف روی سورنسن نیز استاد...