کتاب داده کاوی رسانه های اجتماعی

Social Media Data Mining and Analytics
توییتر- وبلاگ - ویکی پدیا
کد کتاب : 124396
مترجم :
شابک : 978-6008906407
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 359
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب داده کاوی رسانه های اجتماعی اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب داده کاوی رسانه های اجتماعی در فصلهای زیر ارائه میشود:
فصل 1: چه‌کسی رسانه‌های اجتماعی. در این فصل، صحبت بر روی یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که معمولا در مورد کاربران یک سرویس مطرح می‌شود.
فصل 2: شبکه‌ها: چگونگی رسانه‌های اجتماعی. در این فصل یکی دیگر از تسهیلات ارایه شده توسط سرویس‌های رسانه‌های اجتماعی شرح داده می‌شود.
فصل 3: فرایندهای زمانی: چه‌موقع رسانه‌های اجتماعی. این فصل در مورد زمانی است که وقایع رخ می‌دهند. داده‌های زمانی از ویراست‌های توییت و ویکی‌پدیا جمع‌آوری شده، و مشاهده می‌شود مهرهای زمانی چه چیزی در مورد رفتار کاربران روی این سایت‌ها، بیان می‌کنند.
فصل 4: محتوا: چیستی رسانه‌های اجتماعی. در این فصل، رویکردهای سطح پایین و سطح بالا، بررسی شده، تا با استفاده از روش‌های پردازش زبان طبیعی، مشخص شود افراد در پست‌های متنی خود راجع به چه چیزهایی صحبت می‌کنند.
فصل 5: پردازش مجموعه داده‌های بزرگ. در این فصل، چالش‌های تحلیل مجموعه داده‌های حجیم در مطالعات رسانه‌های اجتماعی مطرح خواهد شد.
فصل 6: یادگیری، نگاشت، و توصیه. این فصل در مورد انجام توصیه به کاربران و نشان دادن روش‌های یادگیری ماشین برای پیش‌بینی گرایش افراد به فیلم‌ها و برای ارزیابی نتایج پیش‌بینی است.
فصل 7: نتیجه‌گیری‌ها. در فصل نهایی، نگاهی عمیق‌تر به الگوهای آماری کلی برآمده از مسایل مختلف در سرتاسر کتاب صورت گرفته، و نحوه استفاده از روش‌های تحلیلی مشابه برای شناخت آنها مطرح می‌گردد.

کتاب داده کاوی رسانه های اجتماعی