کتاب اختلال دو قطبی

Bipolar Disorders
کد کتاب : 124510
مترجم :
شابک : 978-6225638020
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 149
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب اختلال دو قطبی اثر هال مارکوویتز

بیماران دو قطبی مستعد کم کاری تیروئید هستند، که در نتیجه آن ،متابولیسم بدن آنها کاهش می یابد و در نتیجه کالری به میزان معمول در بدن آنها مصرف و سوزانده نمی شود .
حدود 80 درصد از بیماران دو قطبی از الکل و مواد مخدر استفاده می کنند .آنها همچنین در مصرف سیگار زیاده روی میکنند که می تواند منجر به بیماری های ریوی شود.بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی همچنین
در معرض خودکشی هستند -حدود 15 درصد از بیماران دو قطبی خودکشی میکنند و به زندگیشان پایان می دهند .

کتاب اختلال دو قطبی

هال مارکوویتز
هال مارکوویتز (Hal Marcovitz) (متولد: 1955) 30 سال به عنوان گزارشگر و ستون نویس روزنامه ها در پنسیلوانیا گذراند. بعد از ترک روزنامه نگاری روزانه، هال روی نوشتن کتاب تمرکز کرده است. او نویسنده بیش از 200 کتاب غیرداستانی برای خوانندگان جوان است.
قسمت هایی از کتاب اختلال دو قطبی (لذت متن)
اختلال دو قطبی چیست و چه علائمی دارد؟ بسیاری از افراد برای اولین بار در 25 سالگی علائم اختلال دو قطبی را تجربه می کنند ، اگرچه خیلی هم غیر عادی نیست که برخی از علائم در دوران کودکی یا حتی در 40 یا 50 سالگی بروز کند. اگرچه مردان و زنان تقریبا در ابتلا به اختلال دو قطبی باهم برابرند،زنان سه برابر بیشتر از مردان چرخه ی تغییر سریع را تجربه می کنند . بیست درصد نوجوانانی که افسردگی شدید دارند مستعد ابتلا به اختلال دوقطبی در طی پنج سال بعد از شروع علائم افسردگی هستند. بررسی و مطالعه جنون افسردگی توسط هفت دانشگاه آمریکایی نشان داد که 15 درصد مردان و 29 درصد زنان از اختلال دو قطبی نوع 2 و هیپومانیا رنج می برند .در سراسر دنیا بیش از 250 میلیون نفر از اختلال دو قطبی رنج می برند .