کتاب فرستنده:ناشناس

Tell Me Three Things
کد کتاب : 126740
مترجم :
شابک : 978-6225914629
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب فرستنده:ناشناس اثر جولی باکسبام

«فرستنده: ناشناس»، رمانی نوشته‌ی جولی باکسبام است که با عنوان «سه چیز را به من بگو» در زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب در دسته‌ی ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌گیرد و درباره‌ی زندگی دختری به نام جسی است که پس از مرگ مادر و ازدواج دوباره‌ی پدر دچار مشکلاتی می‌شود.
داستان «فرستنده: ناشناس» از جایی آغاز می‌شود که دو سال از مرگ مادر جسی گذشته است و پدر جسی هم با زنی که به‌شکل اینترنتی آشنا شده ازدواج می‌کند. زنی که پدر جسی با او ازدواج کرده پسری نوجوان دارد و دخترک برای اینکه مجبور به زندگی با نامادری و پسرش نباشد تصمیم به ترک خانه می‌گیرد و به لس‌آنجلس می‌رود. در شهر جدید، هفته‌ی اول مدرسه فرا رسیده اما اوضاع زندگی جسی درست پیش نمی‌رود. سختی‌ها به دخترک فشار می‌آورند و او تصمیم می‌گیرد به شیکاگو، شهری که از آنجا آمده برگردد. اما همان زمانی که عزم جسی برای بازگشت جدی است، ایمیلی از شخصی ناشناس دریافت می‌کند که خود را «Somebody/Nobody» که به معنی هر‌کس/ هیچ‌کس است معرفی می‌کند و از آن به بعد فرد ناشناس به اختصار خود را SN می‌نامد. فرد ناشناس ایمیل‌های مختلفی برای جسی می‌فرستد و با راهکارهایی که به او می‌دهد سعی می‌کند تا امید را به زندگی جسی برگرداند و راه نجاتی از وضعیت پیش‌آمده پیش‌روی دخترک قرار دهد.
جسی به SN اعتماد می‌کند و SN به‌سرعت تبدیل به راه نجات و نزدیکترین متحد او می‌شود. در ادامه‌ی داستان، دخترک دوست دارد که ملاقات حضوری با SN داشته باشد و معمای حضور فرد ناشناس را حل کند.

کتاب فرستنده:ناشناس