کتاب کیسه استخوان ها

Bag of Bones
کد کتاب : 129010
مترجم :
شابک : ‏‫‬‬‮‭978-6227314878
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 695
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کیسه استخوان ها اثر استیون کینگ

یکی از جذاب‌ترین و فراموش‌نشدنی‌ترین رمان‌های استیون کینگ، کیسه استخوان‌ها روایت غم و اندوه، پیوندهای یک عشق گم‌شده و کابوس‌هایی‌ است که خواب را از چشمان مایکل نونان، نویسنده‌ی پرفروش چهل‌ساله ربوده است. نویسنده‌ای که حتی چهار سال پس از اتفاقی ناگوار در زندگی‌اش، نمی‌تواند غم و اندوه آن را به فراموشی بسپارد و اکنون با سد ذهنی نویسنده دست‌به‌گریبان است. روزهایش شده خیره شدن به صفحه‌ی سفید کاغذ ماشین تحریرش و دیگر خبری از جاری شدن آن کلمات جادویی از نوک انگشتانش نیست.

حالا او گرفتار کابوس‌های واضحی از خانه‌ تابستانی‌اش در کنار دریاچه شده و خانه او را فرامی‌خواند. سرانجام مایک تصمیم می‌گیرد برای مدتی نامعلوم به سارا لفس، خانه‌‌ی منزوی خود و همسرش برود؛ اما در بدو ورود، نونان به‌تدریج متوجه اتفاقات عجیب و هولناکی در خانه می‌شود و به نظر می‌رسد اهالی شهر کوچک تی‌آر رازی شوم را مخفی می‌کنند. رازی که زندگی ساکت و آرام مایک را دگرگون خواهد کرد.

(از متن ناشر)

کتاب کیسه استخوان ها

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...