کتاب اعترافات زنی خسیس

Confessions d'une radine
کد کتاب : 129165
مترجم :
شابک : 978-600533001
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب اعترافات زنی خسیس اثر کاترین کوسه

داستان از زبان اول شخص روایت می‌شود. داستان روایتگر زنی بسیار ثروتمند است که این ثروت را از راه دزدی و خساست به دست آورده است. به این شکل که دزدی می‌کند اما خرج نمی‌کند.
این عادت را هم به همراه دوست بسیار نزدیکش ناتالی انجام می‌داده است. آن‌ها در کودکی به گونه‌های متفاوت دزدی می‌کردند. در مدرسه از همکلاسی‌هایشان دزدی می‌کردند و از کتابفروشی و کتابخانه‌ها کتاب می‌دزدیدند. بعدها شخصیت اصلی داستان ما بزرگ می‌شود و به مقامی استادی دانشگاه نائل می‌شود.
استادی که حالا به نحوی که پیش‌تر توضیخ دادیم بسیار پولدار شده است. او در مقام استادی دست به کاری خطرناک می‌زند و در مقام استاد سرقت علمی و ادبی می‌کند. در واقع تمام داستان روایتگر دزدی و خساست اوست که این موضوع به زیبایی روایت شده است.

کتاب اعترافات زنی خسیس

کاترین کوسه
کاترین کاست (متولد پاریس، 16 مه 1963) رمان‌نویس فرانسوی پرفروش و نویسنده زندگی دیوید هاکنی: رمان (مطبوعات دیگر، 2019)،داستان جین (سایمون و شوستر، 2001)، و 12 رمان دیگر که توسط Éditions Gallimard بین سال‌های 1990 و 2018 منتشر شد. برخی از رمان‌های او (Jouir, La Haine de la famille, Confessions d'un Rane, and New York, Journal d'un cycle) به عنوان autofiction توصیف می‌شوند، یک جنبش ادبی فرانسوی که ترکیبی از داستان و زندگی‌نامه است.
قسمت هایی از کتاب اعترافات زنی خسیس (لذت متن)
“من و ناتالی حالت وحشت زده ای به خود گرفتیم. من به آن دختر کوچولو و غصه اش که بعد از کلاس با جیب خالی اش مواجه می شد، فکر کردم. همجنین به لاف زنی مان در شیرینی فروشی فکر کردم. چقدر بی احتیاطی کرده بودیم. هفته ها به مغازه شیرینی فروشی بر نگشتیم.”