کتاب درباره عطر

Le Parfum
کد کتاب : 129538
مترجم :
شابک : 978-6226025362
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 125
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب درباره عطر اثر ژان کلود النا

کتاب «درباره عطر» اثر ژان کلود النا، عطرساز مشهور فرانسوی، به بررسی علمی و هنری دنیای رازآلود بویایی می‌پردازد. این اثر فاخر، با زبانی شیوا مخاطب را به سفری در تاریخچه عطرسازی، مواد اولیه تشکیل‌دهنده عطرها، روش‌های خلق رایحه‌های دل‌انگیز و تأثیر شگفت‌انگیز بویایی بر انسان می‌برد.
در این کتاب، نویسنده با اتکا به تجربه‌ها و دانش عمیق خود در زمینه عطرسازی، به زوایای مختلف این هنر یا بهتر بگوییم، «صنعت» می‌پردازد و خواننده را با ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های خلق یک عطر خوشبو آشنا می‌کند.
علاوه‌بر جنبه علمی کتاب، «درباره عطر» از منظر احساسی و تجربی نیز به موضوع بویایی می‌نگرد. نویسنده کتاب با قلمی شاعرانه و لحنی صمیمی، خاطرات و تجربیات شخصی خود را با رایحه‌های مختلف را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد و به خواننده درک عمیق‌تری از نقش حس بویایی در برانگیختن احساسات و خاطرات هدیه می‌دهد.
کتاب «درباره عطر» منبعی ارزشمند برای عطرسازان، علاقه‌مندان به دنیای عطرها و به طور کلی، هر خواننده‌ای است که به‌دنبال درک بیشتر از معمول از علم و هنر بویایی و تأثیرات شگفت‌انگیز آن بر انسان است.

کتاب درباره عطر

ژان کلود النا
ژان کلود النا (زاده 1947، گراس، فرانسه) عطرساز و نویسنده فرانسوی است، او از سال 2004 و 2019، قبل از انتصاب کریستین ناگل، عطرساز داخلی در هرمس فعالیت می کرد.