کتاب کوچینگ بین فرهنگی

Coaching in Islamic Culture: The Principles and Practice of Ershad
ارشاد در فرهنگ اسلامی
کد کتاب : 129622
مترجم :
شابک : 978-6225451117
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 145
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب کوچینگ بین فرهنگی اثر کریستین فون نیووربرگ

این کتاب حاصل همکاری دو نویسنده است که علاقه مندی و تعهد مشترکی به کوچینگ دارند. هدف این کتاب تشویق خوانندگان و راهنمایی در مورد استفاده از کوچینگ بر بستر فرهنگ اسلامی و ارائه یک چهارچوب مرتبط فرهنگی است که مسلمانان را قادر می سازد به شیوه هایی که با ایمان و سنت شان همسو باشد توسعه یابند.
مدل کوچینگ مطرح شده در این کتاب مبتنی بر واژه شناسی و معادل سازی مفهومی در زبان عربی و البته با تاکید بر ادبیات راهبری در فرهنگ اسلامی «ارشاد» نامیده شده است و بینش هایی نظری و ایده هایی عملی در مورد استفاده از کوچینگ در فرهنگ اسلامی را ارائه می دهد که نه تنها به دنبال گنجاندن ارزش ها و اصول غالب فرهنگ مورد اشاره در گفت و شنود گوچینگی بلکه اساس اجرای آن است.
خواندن این کتاب برای هر فردی که علاقه مند به کاربری مفاهیم در بسترهای متنوع و بین فرهنگی است بویژه استفاده از گوچینگ به شیوه ای که با اخلاق و ارزش های اسلامی همسو باشد ضروری ام است.

کتاب کوچینگ بین فرهنگی

کریستین فون نیووربرگ
کریستین ون نیووربورگ (1971) یک مربی اجرایی، دانشگاهی، مشاور و نویسنده انگلیسی است. او استاد کوچینگ و روان‌شناسی مثبت در دانشگاه لندن شرقی (UEL) و مدیر اجرایی Growth Coaching International، یک ارائه‌دهنده جهانی آموزش مربی مستقر در سیدنی برای بخش آموزش است.