کتاب طراحی انسانی

Human by Design
(از تکامل به وسیله شانس تا تغییر به وسیله انتخاب)
کد کتاب : 30675
مترجم :
شابک : 978-6007801710
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 420
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

انسان شدن
Human by Design
از تکامل اتفاقی تا تحول انتخابی
کد کتاب : 129910
مترجم :
شابک : 978-6228044736
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 250
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی انسانی اثر گرگ برادن

کتاب «طراحی انسان» شما را به سفری فراتر از تئوری تکامل داروین دعوت می کند، کتاب با این واقعیت آغاز می شود که ما بیشتر از آنچه دانشمندان ممکن دانسته اند داری قدرت هستیم و حتی بیشتر به خود و جهان متصل هستیم.

یکی از طنز های بزرگ دنیای مدرن این است که، علمی که انتظار می رفت اسرار زندگی را حل کند درست برعکس عمل کرده است. اکتشافات جدید منجر به سوالات بی پاسخ بیشتری شده ، اسرار عمیق تری ایجاد کرده و ما را وقتی که می خواهیم اصل و وجود خود را توضیح دهیم در مرز قلمرو ممنوعه قرار داده است،. این اکتشافات حقایق زیر را نشان می دهد:

واقعیت 1: منشأ ما - انسانهای مدرن تقریبا به دویست هزار سال پیش بر می گردد که به طور ناگهانی روی زمین ظاهر شدند ، با مغزی پیشرفته ، سیستم عصبی و تواناییهایی که آنها را از سایر اشکال شناخته شده زندگی که قبلا رشد کرده اند، جدا می کند ، نه اینکه به آرامی و به تدریج در طول دوره های طولانی مدت رشد کرده باشند.

واقعیت :2 فقدان شواهد فیزیکی - روابط نشان داده شده در شجره نامه متعارف تکامل انسان فقط حدس و گمان است. در حالی که اعتقاد بر این است که آنها وجود دارند، یک جستجوی 150 ساله نتوانسته است شواهد فیزیکی ای ارائه دهد که روابط نشان داده شده در شجره تکامل را تأیید کند.

واقعیت 3: شواهد جدید که مقایسه DNA بین نئاندرتال های باستان، که قبلا تصور می شد اجداد ما هستند و انسانهای اولیه است، به ما می گویند که ما با نئاندرتال ها هم تبار نیستیم.

واقعیت 4:یک آنالیز ترکیبی پیشرفته و نادر از ژنوم ما نشان می دهد که DNA ای که ما را از سایر پستانداران جدا می کند ،که شامل مغز پیشرفته و سیستم عصبی ما می شود، نتیجه همجوشی دقیق ژن ها است به گونه ای که حدس می زند چیزی فراتر از نظریه تکامل ، انسانیت ما را ممکن ساخته است.

در این کتاب ، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و نامزد دریافت جایزه تمپلتون در سال 2017 ،گرگ باردن ، از مرزهای سنتی علم و معنویت عبور می کند تا به این سوال همیشگی در هسته اصلی وجود ما پاسخ دهد که- ما کی هستیم؟- و با فنون مبتنی بر علم تجربیات منحصر به فرد انسانی ما را در زمینه شهود عمیق، پیش شناخت ، حالات پیشرفته خود ترمیمی و بسیاری موارد دیگرروشن کند! فراتر از هرگونه تردید منطقی ، طراحی انسان نشان می دهد که ما آن چیزی نیستیم که به ما گفته شده است ، و خیلی بیشتر از آنچه که تصور کرده ایم هستیم.

کتاب طراحی انسانی

گرگ برادن
گرگ برادن (متولد 28 ژوئن 1954) نویسنده آمریکایی عصر جدید است که به دلیل حضور در بیگانگان باستان و نمایش خود "پیوندهای گمشده" و انتشارات دیگر در مورد پیوند علم و معنویت مشهور است. وی به دلیل ادعای خود مبنی بر قطب مغناطیسی زمین در حال بازگشت است، مود توجه قرار گرفت. برادن استدلال كرد كه تغيير در ميدان مغناطيسي زمين ممكن است تأثيري در DNA انسان داشته باشد. او همچنین استدلال كرده است كه احساسات انسان بر DNA اثر می گذارد و دعای جمعی ممكن است اثرات جسمی شفابخش داشته باشد. وی کتابهای زیادی را از طری...