کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم

I Can See Clearly Now
کد کتاب : 30416
مترجم :
شابک : 978-6227201031
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 512
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم اثر وین دایر

وین دایر (Wayne Walter Dyer) در سال ۱۹۴۰ به دنیا آمد و در سال سال ۲۰۱۵ درگذشت. او را می توان به عنوان یکی از بزرگترین سخنرانان و نویسندگان در زمینه موفقیت و رشد شخصی در طول تاریخ دانست. اکثر کتاب های این نویسنده بالغ بر ۳۰ میلیون نسخه چاپ شده اند و به فروش رسیده اند.
پس از سال ها انتظار از طرف هواداران و خوانندگان کتاب‎های دکتر وین دایر برای نوشتن کتابی از خاطرات و زندگی‎نامه ایشان، در نهایت کتاب «اکنون می‎توانم به وضوح ببینم» به چاپ رسید. اما این کتاب به عنوان زندگی‎نامه، شیوه نگارشی متفاوتی دارد و همانند زندگی‎نامه‎های معمولی نیست. بلکه وین دایر در این کتاب، به شیوه‎ای استادانه لحظات سرنوشت‎ساز و نقاط عطف زندگی‎اش را در کنار هم قرار داده است و ارتباط آن ها را با یکدیگر پیدا کرده است و به وضوح نشان داده است هیچ اتفاق و رویدادی در زندگی، تصادفی و بی علت نیست. تمامی اتفاقات چه خوب و چه به ظاهر بد برای تکمیل سرنوشت ماست و بخشی از دارمای ما محسوب می‎شود.

کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم

وین دایر
وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) زاده ۱۰ مه ۱۹۴۰ - درگذشته ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵) نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.[۱] در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دتروی...