کتاب باران عشق سپاس گزاری

The Power of Being Thankful
کد کتاب : 33465
مترجم :
شابک : 978-6222201333
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب باران عشق سپاس گزاری اثر جویس مایر

در کتاب "باران عشق سپاس گزاری" ، جویس پیامی الهام‌بخش ارائه می‌کند که جرقه قدردانی را در قلب ما ایجاد می‌کند. او از طریق کتاب مقدس متعالی، عشق بی پایان، فیض پایان ناپذیر و حضور همیشه قابل دسترس خدا را در زندگی ما نشان می دهد. همانطور که چشم انداز تازه ای در خود ایجاد می کنیم، نیکی فراوان خدا را بهتر می شناسیم و از آن برکت بیشتری می گیریم.

هر عبادت شامل دعای شکرگزاری نیز خواهد بود، تا بتوانیم هر روز را آماده دریافت قدرت دگرگون کننده یک قلب شکرگزار آغاز کنیم.
جویس مایر یکی از برجسته ترین معلمان عملی کتاب مقدس در جهان است. کتاب‌های جویس که نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است، به میلیون‌ها نفر کمک کرده است تا از طریق عیسی مسیح امید و بازسازی خود را پیدا کنند. سبک ارتباطی صریح او به او اجازه می دهد تا تجربیات خود را به طور آشکار و عملی به اشتراک بگذارد تا دیگران بتوانند آنچه را که آموخته است در زندگی خود به کار گیرند.
برنامه های جویس، لذت بردن از زندگی روزمره و پاسخ های روزمره با جویس مایر، در سراسر جهان از طریق تلویزیون، رادیو و اینترنت قابل مشاهده است. جویس بیش از 100 کتاب نوشته است که به بیش از 100 زبان ترجمه شده است و بیش از 65 میلیون کتاب او در سراسر جهان توزیع شده است.

کتاب باران عشق سپاس گزاری

جویس مایر
جویس مایر، زاده ی 4 ژوئن 1943، نویسنده و سخنرانی آمریکایی است. او دانش آموخته ی مدرسه ی فنی اوفالن در سینت لوییس است. مایر به همراه همسر و چهار فرزندش در میزوری زندگی می کنند و سازمان غیرانتفاعی او در حومه ی سنت لوییس واقع است.
قسمت هایی از کتاب باران عشق سپاس گزاری (لذت متن)
زندگی هیچ فردی کامل نیست. ممکن است در آرزوی داشتن زندگی کسی باشید که خود او در آرزوی داشتن زندگی شخص دیگری یا حتی زندگی خود شماست. افراد ناشناس می خواهند ستارۀ فیلم شوند، اما ستاره های فیلم می خواهند حریم خصوصی داشته باشند. یک کارمند عادی در آرزوی رئیس شدن است، اما یک رئیس آرزو می کند ای کاش مسئولیت چندانی نداشت. یک زن مجرد دوست دارد متأهل شود، اما اغلب زنان متأهل آرزو می کنند که ای کاش مجرد بودند. رضایتمندی از زندگی یک احساس نیست، بلکه یک تصمیم است. رضایت به این معنی نیست که هرگز نمی خواهیم شاهد تغییر یا بهبود امور باشیم، بلکه به این معنی است که با آنچه در اختیار داریم، بهترین کار را خواهیم کرد. باید از آنچه خداوند به ما عطا کرده است، سپاس گزار باشیم و مصمم شویم تا از نعمت های زندگی لذت ببریم. خدایا! هرگاه که حسادت زندگی دیگران به جانم افتاد، کمکم کن تا از خودم و آنچه به من دادی راضی باشم. خدایا سپاس گزارم که برای زندگی ام هدف و مقصد دارم، من سپاس گزار بودن و راضی بودن را انتخاب کردم.