کتاب خدا و زندگی پس از مرگ

God and the Afterlife: The Groundbreaking New Evidence of Near-Death Experience
شواهد جدید پیشگامانه درباره خدا و تجربه نزدیک به مرگ
  • 10 % تخفیف
    239,000 | 215,100 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آن سو آن سو
    نویسنده:
کد کتاب : 130784
مترجم :
شابک : 978-6227887136
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

خدا و زندگی پس از مرگ
God and life after death
شواهد جدید راهگشا درباره خدا و تجربه نزدیک به مرگ
کد کتاب : 134460
مترجم :
شابک : 978-6008582724
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب خدا و زندگی پس از مرگ اثر جفری لانگ

کتاب «خدا و زندگی پس از مرگ» با زیرعنوان «شواهد جدید پیشگامانه تجربه نزدیک به مرگ» نوشته‌ی جفری لانگ، با همکاری مشترک پل پری، یک تحقیق متقاعدکننده در مورد تجربیات نزدیک به مرگ (NDEs) و پیامدهای آن‌ها بر درک ما از زندگی است. این کتاب بر اساس بزرگترین مطالعه NDE در تاریخ، که 3000 نفر از پیشینه‌ها و سنت‌های مذهبی مختلف را در بر گرفته است، از جمله افراد بی‌ایمان، نوشته شده است و شواهد شگفت‌انگیزی از وجود خدا و سازگاری وجود او در جهان ارائه می‌کند.
جفری لانگ، پزشک و محقق، بخش قابل توجهی از حرفۀ خود را به مطالعه‌ی NDE ها از طریق «بنیاد تحقیقات تجربه‌ی نزدیک به مرگ» اختصاص داده است. اثر قبلی او، «شواهد زندگی پس از مرگ»، زمینه را برای یک کاوش جدید علمی برای زندگی پس از مرگ فراهم کرد. در «خدا و زندگی پس از مرگ»، او یک گام فراتر می‌رود تا الگوها و اشتراکاتی را در تجربیات کسانی که ادعا می‌کنند نگاهی اجمالی به زندگی پس از مرگ داشته‌اند، آشکار کند.
باید در نظر داشت که این کتاب صرفا مجموعه‌ای از گزارش‌های حکایی نیست بلکه یک تحلیل از طریق عناصر مشترک این تجربیات عمیق نیز می‌باشد. لانگ در مورد طیف گسترده‌ای از NDE ها بحث می‌کند. برخی افراد گزارش می‌دهند که یک نور روشن را می‌بینند، برخی دیگر عبور از یک تونل را توصیف می‌کنند، و برخی دیگر مروری سریع بر زندگی‌شان را بازگو می کنند. با وجود این تفاوت‌ها، بسیاری از روایت‌ها بر توصیف خدا به‌عنوان یک خالق متعال که محبت و لطف را می‌تاباند، همگرایی دارند.
«خدا و زندگی پس از مرگ» سهم قابل توجهی در زمینه‌ی معنویت و تحقیقات NDE به خود اختصاص داده است. جفری لانگ هم بدبینان و هم مومنان را به طور یکسان دعوت می‌کند تا در مورد پیامدهای این تجربیات تأمل کنند. در واقع حتی اگر کسی این گزارش‌ها را تحت اللفظی یا استعاری ببیند، این کتاب استدلال‌های قانع کننده‌ای ارائه می‌دهد که این تجربیات ارزش بررسی جدی را دارند.

کتاب خدا و زندگی پس از مرگ

جفری لانگ
جفری لانگ نویسنده و محقق آمریکایی در زمینه پدیده تجربیات نزدیک به مرگ (NDEs) است.لانگ نویسنده کتاب شواهد زندگی پس از مرگ: علم تجربیات نزدیک به مرگ است که در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد. او در سال 1998 بنیاد تحقیقات تجربه نزدیک به مرگ را تأسیس کرد که به مستندسازی و تحقیق در مورد NDE ها می پردازد.