کتاب چگونه قانون جذب زندگیم را تغییر داد

How The Secret Changed My Life
کد کتاب : 92771
مترجم :
شابک : 978-6009896394
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

راز چگونه زندگی مرا معجزه باران کرد؟
How The Secret Changed My Life: Real People. Real Stories
انسان هایی واقعی داستان هایی واقعی
کد کتاب : 12125
مترجم :
شابک : 9789642368365
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

قانون جذب
How The Secret Changed My Life
قانون جذب چگونه باعث تحول در زندگی شما میشود؟
کد کتاب : 13158
مترجم :
شابک : 978-6009704200
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 265
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

قانون جذب
How the secret changed my life : real people. real stories
  • 52,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: آلوس آلوس
    نویسنده:
کد کتاب : 100237
مترجم :
شابک : 978-6227451108
قطع : رقعی
تعداد صفحه : ‫207
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

قانون جذب
How the secret changed my life
کد کتاب : 125526
مترجم :
شابک : 978-6226395083
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 207
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قانون جذب اثر راندا برن

کتاب راز نوشته راندا برن،ماجراجویی وی در مورد قدرتی است که با آن میتوان به همه چیز دست یافت.او این قدرت را راز میداند و معتقد است بسیاری از انسان های برجسته تاریخ ازین راز خبر داشته اند.او به پژوهش راجع به این موضوع در سرتاسر تاریخ پرداخت و در اندیشه معرفی این راز به تمام مردم بود.در پی این هدف او با افرادی که از این راز مطلع هستند هم مسیر میشود و این هم مسیری منجر به شکل گیری تیمی میشود برای ساختن فیلمی با همین نام.فیلمی که 55 مربی برجسته در زمینه راز در 120 ساعت پر میشود.

با پخش این فیلم ماجراهایی معجزه آسا رو میشود که یکی پس از دیگری از رسیدن به آروز های محال خود صحبت میکنند.چه شفای دردها مزمن،افسردگی و بیماری های جورواجور چه رسیدن به موفقیت هایی در کار،رابطه و یا ثروت اندوزی.

راندا برن با دیدن تاثیر شگرف فیلم در زندگی مردمانی که به اهدافشان رسدن بر سبب این برمیاد که کتابی با همین مضمون بنویسد.کتابی با هدف ایجاد شادی و لذت در میلیاردها انسانی که در جست و جوی آن هستند.

با فهم و بکار گیری این راز هیچ کاری در جهان نیست نتوان انجانش داد.

در کتاب راز یاد می گیرید که چگونه از راز در هر جنبه از زندگی خود استفاده کنید - پول ، سلامتی ، روابط ، خوشبختی و هر تعاملی که در دنیا دارید. شما شروع به درک قدرت پنهان و غیرقابل استفاده در درون خود خواهید کرد ، و این مکاشفه می تواند شادمانه هر جنبه ای از زندگی شما باشد. راز شامل حکمت معلمان امروزی است - زن و مرد که از آن برای دستیابی به سلامتی ، ثروت و خوشبختی استفاده کرده اند. آنها با استفاده از دانش راز ، داستانهای قانع کننده ای از ریشه کن کردن بیماری ، به دست آوردن ثروت گسترده ، غلبه بر موانع و دستیابی به آنچه بسیاری غیرممکن می دانند را افشا می کنند.

کتاب قانون جذب

راندا برن
راندا برن (به انگلیسی: Rhonda Byrne) (زاده ۱۹۴۵) نویسنده و تهیه کننده استرالیایی است. برن بیشتر برای نگارش سری کتاب های راز شناخته می شود. وی در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تأثیرگذار در دنیا معرفی شد.
قسمت هایی از کتاب قانون جذب (لذت متن)
راز چیست؟شاید تو نشسته ای و از خودت میپرسی که راز چیست؟الان میگویم چطور برای خودم پیش آمد تا این را بفهمم.همه ما با قدرتی لاینتناهی سر و کار داریم.همگی خودمان را دقیقا با قوانین مشابهی راهنمایی میکنیم.قوانین طبیعی کائنات به قدری دقیق و منظم است که حتی در ساخت سفینه های فضایی هم هیچ مشکلی نداریم.ما میتوانیم مردم را به کره ما بفرستیم و میتوانیم در فضا فرود را فقط با اختلاف چند ثانیه تعیین کنیم.در هر جا که هستی ،همه ما فقط با یک قدرت سر و کار داریم.یک قانون و آن قانون جذب است.راز در واقع در قانون جذب نهفته است.هر آنچه به زندگیت وارد میشود،در واقع تو خودت آنرا به سوی زندگی ات میکشانی و به واسطه تصویر ذهنی ات است که آن را جذب میکنی.این همان تفکر خودت است.هر آنچه در ذهنت جاری باشد،آنرا به خودت جذب میکنی.

قانون جذب قانون خلقت است.فیزیکدان های کوانتومی به اطلاع ما رسانده اند که کل کائنات از فکر نشات گرفته است.تو زندگی ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق میکنی و تک تک افراد هم همین کار میکنند.این قانون صرفا باری اینکه از آن آگاه هستی کارایی ندارد،بلکه همیشه در زندگی تو و بقیه افراد در سراسر جهان اعمال شده است.وقتی تو ازین قانون مهم آگاه شوی،در واقع متوجه میشوی که صرفا قادری زندگی ات را با فکر خلق کنی،و سپس به گونه ای باور نکردنی قدرتمند شوی.