کتاب فال ورق تاروت

The Pictorial Symbols Of Alchemy
(با جعبه)
کد کتاب : 13240
مترجم :
شابک : 978-9646766315
قطع : جیبی
سال انتشار شمسی : 1386
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فال ورق تاروت اثر آرتور ادوارد ویت

«تاروت» مجموعه ای از کارت های بازی است که از نیمه قرن پانزدهم میلادی در بخش های گوناگون اروپا مثل ایتالیا و فرانسه برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می گرفته است. از اواخر قرن ۱۸ام تا به امروز پیروان آن و نهانجویان (کاوشگران دانش های مخفی و راز آلود)، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد می کنند.
به طور کلی در اروپا کارت های تاروت بیشتر به منظور بازی استفاده می شود ولی در کشورهای انگلیسی زبان و مناطقی که بازی آن انجام نمی شود، تاروت اصولا جنبه فالگیری دارد. برخی محققان سرچشمه کارت ها را از مصر باستان یا کابالا می دانند. در این کتاب به کارت های تاروت برای پیشگویی زمان آینده و نیز و همچنین تحلیل گذشته و اکنون بررسی می شوند.

کتاب فال ورق تاروت

آرتور ادوارد ویت
آرتور ادوارد ویت (2 اکتبر 1857 - 19 مه 1942) شاعر و عارف دانشمند انگلیسی متولد آمریکا بود که به طور گسترده در مورد مسائل غیبی و باطنی می نوشت، و خالق عرشه تاروت Rider-Waite بود. همانطور که زندگینامه وی RA گیلبرت از او توضیح داد، "نام وایت زنده مانده است زیرا او اولین کسی بود که سعی در مطالعه منظم تاریخ غیبت غربی داشت - که به عنوان یک سنت معنوی تلقی می شد و نه به عنوان جنبه های علم اولیه یا به عنوان آسیب شناسی دین. "
دسته بندی های کتاب فال ورق تاروت