کتاب فقط پتی

Just Patty
کد کتاب : 1366
مترجم :
شابک : 978-964-442-873-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1911
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

اثری از جین وبستر، نویسنده پرفروش ادبیات کلاسیک آمریکا

معرفی کتاب فقط پتی اثر جین وبستر

کتاب فقط پتی، رمانی نوشته ی جین وبستر است که اولین بار در سال 1911 انتشار یافت. این اثر که ششمین رمان وبستر به حساب می آید، داستان دختری جوان به نام پتی را روایت می کند. پتی و بهترین دوستانش، کانی و پریسیلا، بسیار شوکه می شوند وقتی می فهمند که قرار است سال آینده در مدرسه ی شبانه روزی سِینت اورسولا، با یکدیگر هم اتاق نباشند. پتی تصمیم گرفته جلوی این اتفاق را بگیرد و به همراه دو دوست خود، نقشه هایی می کشد تا آن ها دوباره بتوانند سال تحصیلی را در کنار یکدیگر بگذرانند. داستان علاوه بر پرداختی مرکزی به زندگی پتی، گریزهایی به زندگی دخترانی دیگر همچون کانی، پریسیلا و سایر همکلاسی هایشان نیز می زند. رمان فقط پتی، داستانی به یاد ماندنی درباره ی دوستی، بازیگوشی و بزرگ شدن در اوایل دهه ی 1900 میلادی است.

کتاب فقط پتی

جین وبستر
جین وبستر، زاده ی 24 جولای 1876 و درگذشته ی 11 جون 1916، نویسنده ی پرکار آمریکایی بود.وبستر در فلوریدای نیویورک به دنیا آمد و مادرش، خویشاوند مارک تواین، نویسنده ی بزرگ آمریکایی، بود.او در سال 1897 وارد کالج واسار شد. وبستر در رشته ی زبان انگلیسی و علم اقتصاد تحصیل می کرد و پس از مدتی، در دوره های مربوط به «اصلاحات کیفری» شرکت کرد و به مسائل اجتماعی و مدنی علاقه مند شد.او در زمان تحصیل، سفری به اروپا داشت و از کشورهایی چون فرانسه، بریتانیا و به طور مفصل تر، ایتالیا بازدید کرد. وبستر پس از باز...
نکوداشت های کتاب فقط پتی
Full of fun.
سرشار از لذت.
Loyal Books

Amusing.
سرگرم کننده.
Many Books

Exhilarating.
بسیار هیجان انگیز.
Bookdaze

قسمت هایی از کتاب فقط پتی (لذت متن)
مادر خانم مورفی یک سالخورده ی احساساتی با کلام و اطوار دلکش نسل گذشته ی مردمان ایرلند بود. پتی او را سودمندترین عضو خانواده می دانست. از لحاظ خوش صحبتی. پتی همیشه دوست داشت که او صحبتش را با داستان هایی از دوران جوانی اش شروع کند، زمانی که خدمتکار یک بانو در قصر لرد استرلینگ در کانتی کلر بود و توماس فلنیگان جوان آمد و او را با خود به آمریکا برد تا به او کمک کند آینده اش را بسازد. توماس اکنون پیرمردی خمیده و مبتلا به رماتیسم بود، اما در چشمان آبی مشتاق و لبخند ایرلندی اش، مادربزرگ هنوز هم جوانکی را که به او اظهار عشق می کرد، می دید.

جدا کردن ما بعد از سه سال که باهمدیگر بودیم، توهین است! تاره ما امسال به اندازه ی سال پیش افتضاح نکرده بودیم، پارسال بیشتر دخترها دردسرساز بودند، البته شیطانی و شرارت ما پارسال یکجورایی چشمگیر بود! اما در سه هفته ی آخر خیلی خوب بودیم!

این قلب توست. آن را قفل شده نگه دار تا مردی از راه برسد که کلیدش را دارد.