کتاب اجی مجی لاترجی! (معجزه ی تلاش)

Abracadabra!: The Magic of Trying
کد کتاب : 132852
مترجم :
شابک : 978-6223360862
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب اجی مجی لاترجی! (معجزه ی تلاش) اثر ماریا لورتا جیرالدو

«اجی مجی لاترجی!: معجزه تلاش» داستانی نوشته‌ی ماریا لورتا جیرالدو است که در دسته‌ی ادبیات کودکان تقسیم‌بندی می شود. این کتاب هوشمندانه به کودکان می‌آموزد که چگونه با چالش‌ها و مشکلات زندگی روبه‌رو شوند و به تلاش ادامه دهند. «اجی مجی لاترجی!: معجزه تلاش» همان‌طور که از عنوان دوم آن پیداست در ستایش تلاش و کوشش است. داستان این کتاب درباره‌ی جغدی کوچولو است که می‌خواهد پرواز کند اما نمی‌تواند. در یکی از روزهای مهم مدرسه‌ی پرندگان همه‌ی پرنده‌های کوچک پرواز را یاد گرفته‌اند به‌جز جغد کوچولو. دیگر پرندگان به جغد کوچولو گوشزد می‌کنند که پرواز آسان است و تنها کاری که او باید انجام دهد این است که جمله‌ای جادویی به کار ببرد و بگوید «اجی مجی لاترجی». جغد کوچولو چند باری این جمله را تکرار می‌کند اما کلمه‌ی جادویی کار نمی‌کند. جغد کوچولو فکر می‌کند جادوی جمله «اجی مجی لاترجی» شکست خورده است و او دیگر نمی‌تواند پرواز کند اما همانطور که تلاش می‌کند تا با کمک جمله‌ی جادویی به هدفش برسد، پراوز کردن او بهتر و بهتر می‌شود. جغد کوچولو در ادامه متوجه می‌شود که جادوی واقعی در خودش است.
این کتاب علاوه بر داستان، شامل یادداشتی به والدین و مربیان است و چگونگی گسترش استقامت در کودکان را به آن‌ها آموزش می‌دهد. هدف این کتاب این است که یادآوری کند که برخی از بچه‌ها به‌طور طبیعی در مواجهه با چالش‌ها استقامت می‌کنند، اما بیشتر بچه‌ها مهارت‌های لازم برای استقامت را از طریق حمایت محبت‌آمیز مراقبین می‌آموزند و مربیان و والدین می‌توانند به کودکان کمک کنند تا بزرگسالانی شاد و موفق شوند!

کتاب اجی مجی لاترجی! (معجزه ی تلاش)

ماریا لورتا جیرالدو
ماریا لورتا جیرالدو نویسنده ایتالیایی ادبیات کودک می‌باشد که همکاری بلند مدتی با نیکولتا برتله، تصویگر کتاب‌هایش، داشته است.