کتاب فرانکلین یک حیوان خانگی می خواهد

Franklin Wants a Pet
کد کتاب : 13805
مترجم :
شابک : 978-9647039383
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب فرانکلین یک حیوان خانگی می خواهد اثر پولت بورژوا

موضوع کلی "فرانکلین یک حیوان خانگی می خواهد" اثر "پالت بورژوا"، از داشتن حیوانات خانگی دارای روایت می کند، اینکه نگهداری از حیوانات دارای مسئولیت های خاص خودش است و مثل همه ی انسان ها از دوران کودکی تا پایان عمرشان نیاز به توجه ،نگهداری و ابراز عشق دارند.

"پالت بورژوا" در "فرانکلین یک حیوان خانگی می خواهد"، در مورد لاک پشتی به نام فرانکلین می نویسد که روزی از والدین خود می پرسد که آیا او می تواند حیوان خانگی داشته باشد. والدین او خواسته اش را نمی پذیرند و به او می گویند که اگر می خواهد یک حیوان خانگی داشته باشد، باید مسئولیت داشتن حیوان خانگی را قبول کند. فرانکلین به این نتیجه می رسد که اگر بتواند از سگ عروسکی خود مراقبت کند، به والدین خود نشان می دهد که چقدر مسئولیت پذیر است. والدین فرانکلین وقتی مسئولیت پذیری و علاقه فرانکلین را در نگهداری سگ عروسکی اش می بینند،تصمیم میگیرند که برای او یک حیوان خانگی تهیه کنند و به انتخاب خود فرانکلین به پت شاپ رفتند و یک ماهی قرمز برای او خریدند.

کتاب فرانکلین یک حیوان خانگی می خواهد

پولت بورژوا
پولت بورژوا نویسنده ی مجموعه ی فرانکلین ها، ایده هایش را از خاطرات کودکیش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می داد ـ الهام گرفته است و البته از شنیده ها و خوانده هایش از کتاب ها و روزنامه ها و مجله ها نیز ایده می گیرد. این داستان ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه ی برخورد مناسب با نگرانی ها و مسائل کودک کمک می کند.
نکوداشت های کتاب فرانکلین یک حیوان خانگی می خواهد
من قطعا این کتاب را توصیه می کنم ، زیرا داشتن حیوان خانگی چیزی است که تقریبا هر کودکی خواهان آن است.
Goodreads Review

این یک کتاب انتقالی خوب برای کودکانی است که در سنین 6 تا 7 سال قرار دارند. برخی از واژگان برای افراد 5 ساله کمی مشکل است، اما محتوای داستان نسبتا ساده است
Goodreads Review

این یک کتاب خوب برای آموزش دیالوگ های آن به دانش آموزان خواهد بود.
Goodreads Review

قسمت هایی از کتاب فرانکلین یک حیوان خانگی می خواهد (لذت متن)
ببین، سام. رنگ طلایی به نوعی طلایی و نقره ای و ترکیب بقیه رنگ ها به طور همزمان است. تماشای شنای او باعث می شود احساس خوبی در درون داشته باشم. می بینی سام؟ گلدی دوست تو هم هست.