کتاب تقویت خودباوری

How to raise your self-esteem
کد کتاب : 14081
مترجم :
شابک : 978-9649944241
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

رمز خویشتن‏ یابی
How to raise your self-esteem
کد کتاب : 62774
مترجم :
شابک : 978-9645735171
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 183
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تقویت خودباوری اثر ناتانیل براندن

از بین تمام داوری هایی که در زندگی می کنید ، هیچکدام به اندازه قضاوتی که درباره خودتان می کنید مهم نیست. تفاوت بین عزت نفس پایین و عزت نفس بالا تفاوت بین انفعال و عمل ، بین عدم موفقیت و موفقیت است. در کتاب تقویت خودباوری، ناتانیل براندن که یکی از روانشناسان برجسته آمریکا و پیشگام در توسعه عزت نفس است، راهنمایی گام به گام برای تقویت احساس خود ارزشی ارائه می دهد. در اینجا تکنیک های ساده ، ساده و موثر وجود دارد که به طرز چشمگیری در نحوه فکر کردن و احساس خود نسبت به خود بهبود می بخشد.

یاد خواهید گرفت: چگونگی خلاص شدن از مفاهیم خود منفی و رفتار خودپسندانه. چگونگی حل موانع درونی برای موفقیت در کار و عشق. چگونه بر اضطراب ، افسردگی ، گناه و عصبانیت غلبه کنیم. چگونه می توان ترس از صمیمیت و موفقیت را فتح کرد. چگونه شجاعت عشق به خود را پیدا کنید و نگه دارید.

کتاب تقویت خودباوری

ناتانیل براندن
ناتانیل براندن، زاده ی 9 آپریل 1930 و درگذشته ی 3 دسامبر 2014، روان درمانگر و نویسنده ا‎‎ی کانادایی-آمریکایی بود که شهرت زیادی به دلیل کار بر روی روانشناسی عزت نفس داشت. براندن در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به تحصیل در رشته ی روانشناسی پرداخت و در دانشگاه های UCLA، نیویورک و کالیفرنیا تحصیل کرد.
قسمت هایی از کتاب تقویت خودباوری (لذت متن)
یا تا به حال آرزو کرده اید «کاش اعتماد به نفس و خودباوری بیشتری داشتم؟» راز زندگی کردن به همراه داشتن اعتماد به نفس نیز مانند دیگر حقیقت های این جهان بسیار آشکار و در عین حال عمیق است. فقط در صورتی می توانید منبع عظیم و بی انتهای نیرو و اقتدار درونی را در وجودتان فعال کنید و به زندگی خود مفهوم و آرامش ببخشید که طبیعت واقعی اعتماد به نفس را بشناسید و خوب درک کنید. اگر به وضعیت زندگی من با همه موفقیتی که بدست آوردم نگاه بیندازید، هرگز باور نمی کنید که در گذشته ذره ای اعتماد به نفس نداشته ام. در حقیقت من در گذشته زنی بدون هیچ گونه اعتماد به نفس و امنیت درونی بودم که سخت از تعقیب رویاهایش می ترسید و نمی دانست برای رسیدن به آن ها چه کاری باید انجام دهد به همین دلیل حرفه ی فعلی خود را تا سن 30 سالگی شروع نکرده بوده و مدت بسیاری به طول انجامید تا منشأ اقتدار شخصی و اعتماد به نفس درونی خود را پیدا کردم و مجددا زندگی ام را شروع کردم. به عنوان یک مشاور و آموزگار همیشه سوالاتی مانند سوال های ذیل از من پرسیده می شود. چگونه به چنین اعتماد به نفس بالایی دست یافتید؟ برای تقویت اعتماد به نفس و خودباوری چه راهکارهایی را پیشنهاد می کنید؟ چه امری بیش ترین کمک را به شما کرده تا بتوانید اعتماد به نفس و ارزش شخصی تان را به دست آورید؟ جواب این سوال ها را می توانید در بین مطالب این کتاب کوچک اما مقتدر جست و جو کنید.