کتاب عزت نفس در زنان

A Woman's Self-Esteem
کد کتاب : 14083
مترجم :

شابک : 978-9642360840
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب عزت نفس در زنان اثر ناتانیل براندن

"در دورانی که زنان با بسیاری از خواسته های بیرونی - شغلی ، خانوادگی ، اجتماعی - روبرو هستند ، کتاب « عزت نفس در زنان » به آنها ابزار و الهام لازم برای زمین ماندن را می دهد. باید بخوانید!"
این کتاب ارزشمند بر اساس داستانهای صمیمی زنانی که با مشکلات عزت نفس دست و پنجه نرم می کنند ، راهنمایی گام به گام برای زنانی که می خواهند خود را متحول کنند و زندگی هایی قدرتمند ، پرانرژی و با انگیزه ایجاد کنند ارائه می دهد.
عزت نفس یک زن همچنین راهنمای کمک به زنان است که می توانند تأثیری را که می توانند بر زندگی خود بگذارند و اینکه چگونه اقدامات مثبت آنها باعث ایجاد احساس صلاحیت و ارزش بیشتری می شود ، یاد بگیرند. نویسنده « ناتانیل براندن » ، روان درمانگر ، پیشگام در زمینه عزت نفس ، توضیح می دهد که پایه و اساس عزت نفس سالم بر شش عمل یا فضیلت اساسی استوار است - زندگی آگاهانه ، پذیرش خود ، مسئولیت پذیری از خود ، ابراز وجود ، هدفمند زندگی کردن ، و یکپارچگی شخصی - و نشان می دهد که چگونه زنان می توانند این فضایل اساسی را پرورش دهند تا به تمام توانایی های خود برسند. ویکت های الهام بخش و واقعی نویسنده نشان می دهد که چگونه زنان با جدا شدن از الگوهای خودشکنی و گام های لازم برای ایجاد زندگی های رضایت بخش تر ، با این مسائل پیچیده کنار آمده اند.

در اعتماد به نفس یک زن ، براندن افسانه های رایج را برطرف می کند و به ما یادآوری می کند که عزت نفس هدیه ای نیست که دیگران به ما می دهند. براندن ارائه می دهد یک بررسی آشکار از مسائل خاص که زنان با آن دست و پنجه نرم می کنند ، از جمله عشق رمانتیک ، حسادت ، ترس از خودخواهی ، ابراز خشم ، دفاع و اضطراب موفقیت. عزت نفس یک زن که با تمرینات خلاقانه پر شده است ، برای تقویت رشد شخصی و تقویت عزت نفس توسعه یافته است.

کتاب عزت نفس در زنان

ناتانیل براندن
ناتانیل براندن، زاده ی 9 آپریل 1930 و درگذشته ی 3 دسامبر 2014، روان درمانگر و نویسنده ا‎‎ی کانادایی-آمریکایی بود که شهرت زیادی به دلیل کار بر روی روانشناسی عزت نفس داشت. براندن در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به تحصیل در رشته ی روانشناسی پرداخت و در دانشگاه های UCLA، نیویورک و کالیفرنیا تحصیل کرد.
قسمت هایی از کتاب عزت نفس در زنان (لذت متن)
موضوع اول به روان درمانی یا دیگر اشکال کمک حرفه ای نیاز دارد. س دومی حیطه ای است که هر بزرگسال با انگیزه ای می تواند خودش آن را دنبال کند. به عنوان مثال، با مطالعه و تجربهی نظریات و پیشنهادهایی که در این کتاب مطرح شده است. به واسطه ی چهل سال کار با افراد مختلف، متقاعد شده ام که بیشتر ما گرایش داریم آنچه را قادریم به دست آوریم و انجام دهیم. کم برآورد کنیم. ما از "۔ مشکلاتمان قدرتمندتر هستیم