کتاب قوانین نفوذ

The art of seduction
کد کتاب : 14501
مترجم :
شابک : 978-9646538603
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب قوانین نفوذ اثر رابرت گرین

قوانین نفوذ یک ترکیب استادانه از کار متفکرانی چون فروید ، اویید ، کیرکگارد و انیشتین و همچنین دستاوردهای بزرگترین اغوا کننده ها در طول تاریخ است. از کلئوپاترا گرفته تا جان اف کندی ، از اندی وارهول گرفته تا جوزفین بناپارت ، قوانین نفوذ به قلب شخصیت اغوا کننده نفوذ می کند و به تاکتیک ها ، پیروزی ها و ناکامی های او می رسد .دسته بندی تعدادی از چهره های اغوا کننده شامل: سیرن ، ریک ، عاشق ایده آل ، طبیعی ، افسون کننده ، کاریزماتیک و... است. بیست و چهار مانور خوانندگان را از طریق روند نفوذ کردن راهنمایی می کند ، دستورالعمل هایی حیله گرانه و راه حلی برای تجزیه و تحلیل این شکل جذاب و همه جانبه از قدرت را ارائه می دهد. قوانین نفوذ یک آغازگر ضروری برای اقناع کردن است و بهترین درسها را در مورد اینکه چگونه چیزی را که می خواهید از کسی که می خواهید بگیرید و چگونه مواظب باشید دیگران اینکار را با شما نکنند یاد می دهد!

در این کتاب اصول روان شناسی در قالب مباحث و رویداد های تاریخی بیان شده است. در واقع مباحث کتاب آمیزه ای از ادبیات ، تاریخ و روان شناسی است. دقت کافی و ممارست لازم آن را مطالعه کنید سپس در کمین فرصت ها باشید تا هنگام مواجهه با افرادی که به آسانی نمی توانید با آنان همساز شوید با به کار گیری استراتژی مناسب در ایشان میل و انگیزه ایجاد کرده و به اردوگاه خود فرا خوانید.

کتاب قوانین نفوذ

رابرت گرین
رابرت گرین، زاده ی 14 می 1959، نویسنده ی آمریکایی است.گرین در لس آنجلس بزرگ شد و به دانشگاه برکلی کالیفرنیا رفت. او سپس تحصیلات خود را در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون پی گرفت. گرین قبل از نویسنده شدن، شغل های بسیار زیادی را تجربه کرد. او در سال 1995 به شکلی جدی نویسندگی را به عنوان شغل خود در نظر گرفت و اولین کتابش را سه سال بعد به انتشار رساند.رابرت گرین به همراه نامزدش که یک فیلمساز است، در لس آنجلس زندگی می کند. او به پنج زبان تسلط دارد و دانشجوی بودیسم نیز هست. گرین، عاشق شنا و دوچرخه سواری د...
نکوداشت های کتاب قوانین نفوذ
Beguiling . . . literate . . . fascinating. A wry primer for people who desperately want to be on top.
فریبنده... باسواد... شگفت انگیز... آغازی برای کسانی که به شدت می خواهند در صدر باشند
People magazine

Illuminating
درخشان
The Guardian

Greene’s specialty is analyzing the lives and philosophies of historical figures like Sun Tzu and Napoleon, and extracting from them tips on how to manipulate people and situations—a cutthroat worldview
تخصص گرین در تجزیه و تحلیل زندگی و فلسفه های چهره های تاریخی مانند سان تزو و ناپلئون است و از راهنمایی هایی که از آنها درباره چگونگی اداره کردن مردم و موقعیت ها به دست می آورد - یک جهان بینی پیشگامانه.
The New York Times

قسمت هایی از کتاب قوانین نفوذ (لذت متن)
تأثیر گذاری و نفوذ یک هنر است و شما صرفنظر از این که به چه کاری اشتغال دارید حسابدار، معمار، پزشک، مهندس همان قدر به این هنو غبار مشهد، که یک بازرگان، پیشه ور و یا سیاستمدار، کسب موفقیت و منزلت دلخواه در کار و زندگی تنها مستلزم برخورداری از دانش و سلاجیت خاصی نیست، بلکه ریشه در ایجاد ارتباطات موثر با افراد مختلف دارد. بی جهت نیست که برخی افراد به رغم تلاش و صلاحیت کمتر از موقعیت بهتری برخوردارند. این کسان توانسته اند پلکان پر پیچ و خم موفقیت را با اتکاء به تکنیکهای تأثیرگذاری و استفاده بهینه از فرصتها تا انتها بپیمایند.

شما هرگز نمی توانید با توسل به روحیات و اخلاقیات خویش دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. برای این منظور باید از قالبهای کنونی تان بیرون آید و شخصیت و موقعیت کنونی خود را ترک کنید و متناسب با شخصتت و منش طرف مقابل استراتژی نفوذ را برگزینید. افرادی که به فنون تأثیر گذاری مجهز هستند به آهن ربا شباهت دارند.