کتاب سلامتی هم زیباست

Creating Health
چگونه فراست جسم را بیدار کنیم
کد کتاب : 14628
مترجم :
شابک : 978-9649091655
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1947
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب سلامتی هم زیباست اثر دیپاک چوپرا

نویسنده در این اثر از ارتباطی که میان جسم و روح حکم فرماست می گوید، از واژه ای نوین به نام سیالیت جسم سخن به میان می آورد و عبور از محدودیت ها را با کمک ارتباط میان ذهن و بدن آشکار می سازد. او معتقد است که دستورالعملی برای زندگی فراهم آورده است و طعم عدم محدودیت، آزادی و رهایی از حصارها را به خواننده نشان می دهد.

کتاب سلامتی هم زیباست

دیپاک چوپرا
دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.او بخاطر ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود.
دسته بندی های کتاب سلامتی هم زیباست
قسمت هایی از کتاب سلامتی هم زیباست (لذت متن)
سلامتی حالت طبیعی ماست. سلامتی به شادابی جسمانی، ذهنی و رفاه اجتماعی اطلاق می شود. می توان به این تعریف شادی روح و روان را نیز اضافه کرد و این شرایطی است که شخص در، هر لحظه از زندگی خود احساس شادی، خود شکوفایی و داشتن هماهنگی با دنیای اطراف خود را می کند حالتی است که احساس جوانی می کنیم، احساس می کنیم که شاد و سعادتمند هستیم. این حالت نه تنها مطلوب است بلکه کاملا عملی و امکان پذیر است و نه تنها کاملا امکان پذیر است، بلکه دستیابی به آن ساده است. این کتاب به شما می آموزد که چگونه سالم بمانید و احساس شادابی و جوانی بکنید.