کتاب باشگاه سری فرانکلین

Franklin's Secret Club
کد کتاب : 15117
مترجم :
شابک : 978-9647039390
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

فرانکلین و باشگاه سری
Franklin's Secret Club
کد کتاب : 106385
مترجم :
شابک : 978-6004775533
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب باشگاه سری فرانکلین اثر پولت بورژوا

در این کتاب داستان کلاسیک «باشگاه سری فرانکلین»، قهرمان ما یک مخفیگاه پیدا می کند که بسیار برای یک باشگاه مخفی مناسب است.
اما این باشگاه در آغاز فقط چهار عضو دارد.

فرانکلین چنان مجذوب این باشگاه مخفی می شود که دیگر دوستان خود را فراموش می کند. فرانکلین در برابر کشمکش هایی که در این باشگاه با آنها رو به رو می شود سعی می کند جسارت خود را حفظ کند. در تمام مراحل و اتفاقات روایت شده در این کتاب نوجوانان و کودکان می آموزند که چگونه باید با سختی ها مقابله کنند.

پائولت بورژوا نویسنده این کتاب «باشگاه سری فرانکلین» بیش از 40 کتاب برای کودکان نوشته است. او در این اثر تلاش کرده است با خلق داستانی جذاب و نفس گیر تمام کودکان را سرگرم کند. این کتاب با لحنی صمیمی روایت می شود که شما دوست ندارید هرگز خواندن آن را متوقف کنید.
این کتاب را شهره هاشمی به فارسی برگردانده است.

کتاب باشگاه سری فرانکلین


ویژگی های کتاب باشگاه سری فرانکلین

دارنده ی لوح سپاس از ششمین جشنواره ی کتابهای آموزشی رشد

پولت بورژوا
پولت بورژوا نویسنده ی مجموعه ی فرانکلین ها، ایده هایش را از خاطرات کودکیش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می داد ـ الهام گرفته است و البته از شنیده ها و خوانده هایش از کتاب ها و روزنامه ها و مجله ها نیز ایده می گیرد. این داستان ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه ی برخورد مناسب با نگرانی ها و مسائل کودک کمک می کند.
قسمت هایی از کتاب باشگاه سری فرانکلین (لذت متن)
فرانکلین می تواند با انگشت هایش اعداد را بشمارد و بند کفش هایش را خودش ببندد. او از بازی های گروهی خوشش می آید و در بازی ها شرکت می کند. در گروه های سرود، هنری و کارهای دستی مدرسه عضو است. از عضو بودن در این گروه ها لذت می برد. برای همین تصمیم گرفت تا باشگاه خودش را درست کند. روزی فرانکلین یک مخفی گاه نزدیک خانه اش پیدا کرد. آن جا برای باشگاه جای خوبی بود. فرانکلین به خرس گفت: ما می توانیم یک کلمه ی رمزعبور و یک دست خط سری داشته باشیم. خرس با امیدواری پرسید: و غذاهای سری؟ فرانکلین خندید و گفت: با مواد سری. مخفی گاه خیلی دنج و راحت بود، ولی برای یک باشگاه بزرگ، خیلی کوچک بود. فرانکلین گفت: فهمیدم، حلزون و خرگوش می توانند به ما کمک کنند. بیا از آن ها بخواهیم به ما بپیوندند. حلزون، خرگوش، فرانکلین و خرس همه با هم محلّ باشگاه را تمیز و مرتّب کردند و نام آن را باشگاه سری گذاشتند. اعضای باشگاه سری هر روز بعد از مدرسه همدیگر را می دیدند و کیک می خوردند. با قوطی کنسرو برای خودشان تلفن درست کرده بودند. با ماکارونی لوله ای مچ بندهایی ساختند و ان ها را به یکدیگر دادند. حلزون آن را دور گردنش انداخت.