کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

Fight Less, Love More
کد کتاب : 15231
مترجم :
شابک : 978-9646542693
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 283
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید اثر لوری پون

کتاب حاضر،نوشته "لوری پون" وکیلی و نویسنده ای که در حفظ خانواده ها مخصوصا زوج های جوان تلاش میکند.کتاب"کمتر بحث کنید،بیشتر عشق بورزید"،راه های برقراری رابطه ای کاملا عاطفی را برای زوج های جوانی که در ابتدای زندگی دچار مشکل شده اند را نشان میدهد و معتقد از است راهکارش به آتش بس مطلق زوج ها منجر شده و رابطه ای بسیار عاشقانه به جریان می افتد.

"لوری پون" معتقد است که بحث و جدل،هر روز میتواند در هر زندگی وجود داشته باشد،مخصوصا زوج های جوانی که با غروری که از دوران مجردیشان به همراه زندگی مشترک آورده اند و حتی حاضر به کنار گذاشتن این غرور نیستند.

او با تکیه بر دانش خود در زمینه وکالت و تجربه فراوانش در همین حیطه،از شاه کلیدی به نام گفت و گو صحبت میکند که فورا میتواند آتش این مجادلات و بحث ها را خاموش کند و باعث بهبود روابط بشود.

در کتاب "کمتر حرف بزن،بیشتر عشق بورز"،یاد میگیرید که چگونه پاسخ های محترمانه در برابر خشم را بدهید،خشم طرف متقابل شما را هم گرفتار نکند و گریبان شما را هم نگیرد و در نهایت مدیرت و کنترل این احساس گاها خطرناک،چگونه پاسخ های توام با محبت بدهیم.

"لورن پون" استدلال میکند شرط اول همه اینها عشق است و برای زوج های جوان برای دوام رابطشان به عشق بیشتر نیاز دارند.

کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

لوری پون
لوری پون نویسنده آمریکایی، شخصیت تلویزیونی و وکیل خانواده و طلاق است.فارغ التحصیل کالج هاروارد و دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد ، او ابتدا در یک شرکت حقوقی در شهر نیویورک به تدریس حقوق پرداخت.پونبه عنوان کارشناس ارتباطات در ویژه برنامه ABC 20/20 با عنوان Rudeness in America ظاهر شد.
نکوداشت های کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید
“Women and men may be from different planets, but Laurie Puhn's insightful advice will show them how to speak the same language and create a relationship of mutual respect and support. Fight Less Love More makes the considerable task of improving your relationship astonishingly simple, and gives couples the tools they need to create their own happiness.
زنان و مردان ممکن است از تفکرات مختلف باشند ، اما توصیه های روشنگری لوری پوئن به آنها نشان می دهد که چگونه به همان زبان صحبت کنند و رابطه احترام و پشتیبانی متقابل ایجاد کنند. Fight Less Love More وظیفه قابل توجهی در بهبود روابط شما را به طرز حیرت انگیزی ساده می سازد و ابزارهای لازم برای ایجاد شادی خود را به زوج ها می دهد.
John Gray

قسمت هایی از کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید (لذت متن)
هریک از زوجین در رابطه ی عاشقانه باید طوری رفتار کند که انگار در خط مقدم دفاع از همسرش قرار دارد. هر دو نفرتان عضو یک تیم هستید و مسئولیت محافظت و دفاع از همدیگر را بر عهده دارید. بخشی از این مسئولیت شامل دفاع از همسرتان در برابر حملات جسمی، احساسی و کلامی است اما توانایی شما برای حفظ حریم خصوصی در زندگی مشترک همانند حسی که به عنوان یک زوج به همبستگی دارید، حیاتی به نظر می رسد. همه ی این مسئولیت ها به شما کمک می کند تا مرزهایی استوار برای همسرتان ایجاد کنید و همچنین به شما اجازه می دهد تا محدوده ی مجاز رابطه ی خود و دنیای پر مخاطره ی پیرامون تان را بشناسید. وقتی آن خط دفاعی به خاطر اشتباه لفظی مورد تعرض قرار گیرد، اعتماد ضعیف می شود و رابطه ی زوج ها با آسیب جدی مواجه خواهد شد.