کتاب سندروم آهن ربای انسانی

The Human Magnet Syndrome
(روان شناسی اجتماعی)
کد کتاب : 27098
مترجم :
شابک : 978-6226220408
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سندروم آهن ربای انسانی اثر راس روزنبرگ

کتاب "سندروم آهن ربای انسانی" به قلم "راس روزنبرگ" توضیحی درخشان و تاثیر گذار در رابطه با این موضوع می دهد که چرا بیماران و عاشقان بیش از حد احساسی فداکار ،عاشق افراد خود شیفته ، خود محور و خود خواه می شوند. کتاب حاضر به خواننده کمک می کند تا درک کند چرا، افراد از خود گذشته، صبور و بخشنده (وابسته ها) جذب افرادی می شوند که خودمحور، خودپسند و کنترل گرند (سلطه جویان عاطفی)؟ "راس روزنبرگ" با بهره گیری از تجارب شخصی خود در حوزه ی روان درمانی به بهترین شیوه، فرایند به یکدیگر جذب شدن افراد به یکدیگر را برای خواننده توضیح می دهد و به بررسی انواع اختلالات در روابط بین فردی می پردازد.
از ابتدای تمدن بشری، مردان و زنان به طرز عجیب و مقاومت ناپذیری به سمت یکدیگر جذب شده و درگیر روابط عاشقانه شده اند که اساس آن، مشاهداتشان نیست،بلکه چیزی است که احساس می کنند و فکر می کنند و توسط نیروهایی غیر قابل مشاهده صورت می گیرد. وقتی افراد با زمینه های عاطفی سالم با هم ملاقات می کنند ، "نیروی عشق" که مقاومت ناپذیر است، یک رابطه ی عاشقانه ی، متقابل و پایدار را ایجاد می کند. رابطه ای که ابتدا همانند قصه های پریان است، اما با گذشت زمان به سوهانی تبدیل می شود که با درد و نا امیدی و یأس روحمان را می خراشد. افرادی که نیمه ی گمشده ی یکدیکر بودند، به انسان هایی خودشیفته تبدیل می شوند که کابوس های یکدیگر هستند. در این کتاب خوانندگان بهتر خواهند فهمید که چرا آن ها ، علی رغم این که در رویای عشقی واقعی به سر میبرند ، خود را به طرزی ناامیدانه و دردناک عاشق شرکایی می دانند که آن ها را آزار می دهند. "سندروم آهن ربای انسانی" ، خوانندگان را به شکستن جذابیت پاتولوژیک راهنمایی می کند.

کتاب سندروم آهن ربای انسانی

راس روزنبرگ
راس روزنبرگ صاحب انستیتوی بازیابی Self-Love است. او روان درمان، مربی، شاهد و نویسنده متخصص است. راس در سطح جهانی به دلیل تخصص در زمینه وابستگی به cod (اختلال نقص در عشق به خود)، خودشیفتگی آسیب شناختی، سوء استفاده از خودشیفتگی و درمان تروما شناخته شده است.
نکوداشت های کتاب سندروم آهن ربای انسانی
I recommend The Human Magnet Syndrome to those who work in social services, education, chemical dependency or the counseling fields and to the people they touch. Its time to wake up and this brilliant book sounds the alarm we need.
من "کتاب سندروم آهن ربای انسانی" را به کسانی که در خدمات اجتماعی ، آموزشی ، ارتباطات انسانی یا زمینه های مشاوره کار می کنند و کسانی که در تماس نزدیک با انسان ها هستند، توصیه می کنم.اکنون زمان بیدار شدن است و این کتاب درخشان زنگ هشدار مورد نیاز ما را به صدا در می آورد.
Melody Beattie, author of 18 books, including best-selling Codependent No More and Language of Letting Go

Rosenberg offers a much needed, accessible explanation about how love, sex and relationships can go awry - and what each of us can do to become more empowered and engaged in our lifelong process of building community and family.
روزنبرگ بیشتر اطلاعاتی را که در مورد چگونگی عشق ، رابطه جنسی و روابط نیاز داریم به ما می دهد - و توضیحات بسیار لازم و قابل دسترسی به هر یک از ما در طول زندگی برای داشتن قدرت و درگیر شدن در فر آیند ایجاد جامعه و خانواده ، ارائه می دهد.
Robert Weiss, LCSW, CSAT-S, author, psychotherapist, educator, sex and relationship disorders expert

قسمت هایی از کتاب سندروم آهن ربای انسانی (لذت متن)
چطور به اینجا رسیدم؟ چرا بعد از شکست های متعدد در روابطم بالاخره زنی را دیدم که می توانستم با او رابطه ای باثبات، صمیمی، عاشقانه و دو طرفه برقرار کنم؟ برای نوشتن این کتاب می دانستم که باید به این سوالات ظاهرا بسیار سخت پاسخ بدهم. باید سر در می آوردم که چرا در چهل و پنج سالگی، بعد از چندین و چند رابطه ناموفق، سرانجام توانستم یک رابطه عاشقانه طولانی مدت سالم را تجربه کنم. با اینکه سفری طولانی و از لحاظ عاطفی جان فرسا را پشت سر گذاشته ام، خوشحالم که هیچ وقت تسلیم نشدم و ایمان داشتم روزی آن فرد خیلی خاص را پیدا می کنم و می توانم با او «عشق حقیقی» سالم را تجربه کنم. فرضیه ها و نظریه های این کتاب بیش از دو دهه حسابی در ذهن من خیس خورده اند. چند وقت پیش (نوامبر ۲۰۱۰) به همسر عزیزم، کورل، گفتم می خواهم کتابی درباره روابط ناکارآمد بنویسم. کورل طبعا از من درباره جزئیات این خبر مهم پرسید. تنها چیزی که توانستم بگویم این بود که «هرچه هست در سرم است. مجموعه ای از ایده های تمام عیار». بعد توضیح دادم که این کتاب اجزایی از همه زندگی و کار من را نشان خواهد داد و بیشتر از بیست سال است که آن را در ذهن دارم.