کتاب آنها به اسبها شلیک می کنند

They shoot horses, don’t they?
کد کتاب : 15333
مترجم :
شابک : 978-6003670280
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1935
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب آنها به اسبها شلیک می کنند اثر هوراس مک کوی

"آنها به اسبها شلیک می کنند" اثر "هوراس مک کوی" داستان رابرت و گلوریاست که برای 1000 دلار جایزه، وارد مسابقه ی ماراتن رقص می شوند. اما صد افسوس که گلوریا بیشتر به مرگ فکر می کند تا پیروزی ...
"هوراس مک کوی" یکی از غم انگیز ترین قلم ها را در میان نویسندگان رمان داراست. تصویرسازی "مک کوی" از مسابقه ی رقصی که بیش از یک ماه طول می کشد، جهنمی است و او تصویری دلگیر کننده از زندگی در دوران رکود بزرگ را ترسیم می کند. "آنها به اسبها شلیک می کنند" یک داستان بسیار قدرتمند است. در چند صفحه اول خواننده تقریبا می داند که قصه چطور به پایان می رسد، اما رسیدن به آن نقطه است که بسیار دلخراش است. شخصیت گلوریا، شخصیتی است که خواننده هم برای او دل می سوزاند و هم از دستش عاصی می شود و دلش می خواهد زودتر به سرانجامش نزدیک شود. او به هیچ وجه یک شخصیت دوست داشتنی نیست اما خواننده را به همذات پنداری با خود وادار می کند.
این یک رمان تلخ است که بشریت را در انتهای یاس و ناامیدی نشان می دهد. "هوراس مک کوی" مدت زمانی را در رویدادی مانند آنچه در کتاب نشان داده شده است، سپری کرد. او احساسات خام هالیوود در دوران افسردگی و بازیگران و کارگردانان احتمالی ای را که برای زنده ماندن تلاش می کنند، منتقل می کند. "آنها به اسبها شلیک می کنند" بارقه ای از امید را ارائه نمی دهد. نویسنده نشان می دهد که هیچ تجربه جدیدی در زندگی وجود ندارد. ممکن است اتفاقی برای شما بیفتد که فکر می کنید قبلا رخ نداده است و کاملا جدید است، اما متوجه می شوید که در اشتباه هستید.

کتاب آنها به اسبها شلیک می کنند

هوراس مک کوی
هوراس مک‌کوی (Horace McCoy) نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی بود.هوراس مک کوی (۱۸۹۷ تنسی- ۱۹۵۵ کالیفرنیا) در یک خانواده ایرلندی-آمریکایی فقیر ولی اهل ادبیات زاده شد و در ایالت تنسی آمریکا رشد کرد و به عنوان هوانورد در جنگ جهانی اول در نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا خدمت کرد. بعد از ترک مدرسه در سن شانزده سالگی، و پس از تغییرهای متوالی شغلی، او سرانجام به گارد ملی هوایی آمریکا پیوست و به عنوان کمک خلبان بمباران‌کننده هواپیماهای de Havilland به فرانسه فرستاده شد. در پنجم آ...
قسمت هایی از کتاب آنها به اسبها شلیک می کنند (لذت متن)
چیز عجیب برای من این است که مردم این همه توجه به زندگی دارند، ولی اصلا توجه ای به مرگ ندارند. ممکن است شما به من بگویید که چرا بسیاری از این دانشمندان کله دار، این همه جان می کنند تا زندگی را طولانی تر کنند، به جای آن که وسایل مناسبی برای تمام کردنش درست کنند؟ مسلما تو این دنیا یک مشت آدم مثل من هستند که میل مردن دارند، اما شهامتش را ندارند.