کتاب تی.اس.الیوت

T.S.Eliot
(زندگی و آثار بزرگترین شاعر سده بیستم)
کد کتاب : 15435
مترجم :
شابک : 978-9645858054
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1966
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب تی.اس.الیوت اثر آلن تیت

تی. اس. الیوت را می‌توان به عنوان «بزرگترین» شاعر سده بیستم شناخت. این ویژگی عالی، ما را ترغیب می‌کند تا این فرد بی‌نظیر را بهتر بشناسیم، به عنوان یک انسان و یک شاعر. تأثیر الیوت در زمان ما بسیار گسترده است و از مرزهای انگلیسی زبانان فراتر رفته است، از سفریس یونانی (برنده جایزه نوبل) و برادسکی روسی (برنده جایزه نوبل) گرفته تا تامورای ژاپنی. این شناخت همه جانبه الیوت را به مطلوبیت بیشتری می‌انگیزد.

این کتاب به منظور پاسخ به این شناخت چندگانه فراهم شده است. و در انجام این وظیفه، که تا به حال کیشی از ادب و ادبیات را برای ما به تصویر کشیده است، هیچ کسی بهتر از یاران و همکاران نزدیک الیوت نمی‌توانستند. این افراد همگی از بزرگان و نامداران دنیای ادب، شامل شعر، داستان، نقد ادبی، تاریخ و سایر زمینه‌ها هستند: استیون اسپندر، آلن تیت، سر هربرت رید، عزرا پاوند، ریچاردز، رانسوم، دبری و دیگران. این کتاب به خوبی پیگیری‌ها و تحلیل‌های آن‌ها را درباره‌ی الیوت ارائه می‌دهد و نگاهی جامع به زندگی و آثار این شاعر بزرگ ارائه می‌کند.

کتاب تی.اس.الیوت

آلن تیت
جان اورلی آلن تیت (John Orley Allen Tate - نوامبر 1899 - 9 فوریه 1979)، که با عنوان حرفه ای آلن تیت شناخته می شود، شاعر، مقاله نویس، مفسران اجتماعی و برنده شاعر آمریکایی بود.وی حضور در دانشگاه وندربیلت را در سال 1918 آغاز کرد.وی اولین کارشناسی بود که برای پیوستن به جمعی از مردان که به طور مرتب برای خواندن و گفتگو درباره اشعارشان ملاقات می کردند، دعوت شد.در سال 1922 آنها مجله شعری به نام The Fugitive را منتشر کردند. بنابراین این گروه به عنوان مهاجران شناخته می شدند.