کتاب یوهانس کلیماکوس

Philosophical Fragments or A Fragment of Philosophy
یا، در همه جا باید شک کرد
کد کتاب : 15550
مترجم :
شابک : 978-6009743766
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1844
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب یوهانس کلیماکوس اثر سورن کی یرکگور

«یوهانس کلیماکوس» یک اثر فلسفی مسیحی است که توسط فیلسوف دانمارکی سورن کیرکگارد در سال 1844 نوشته شده است. دانشمندان کیرکگاردی، معتقدند که کی یرکگارد می تواند به یوهانس کلیماکوس، راهب مسیحی قرن هفتم اشاره داشته باشد که معتقد بود فردی از طریق نردبان، یک پله (فضیلت) به مسیحیت گرویده است. کی یرکگور معتقد است که فرد با یک جهش با مسیح به تفاهم می رسد.

دیوید اف. سوئنسون، محقق و مترجم کی یرکگارد، اولین کسی بود که این کتاب را در سال 1936 به انگلیسی ترجمه کرد.
کی یرکگور همیشه مقدمه ای می نوشت که با نام نویسنده مستعار که استفاده می کرد امضا می شد. او این عمل را با کتاب منتشرنشده‌اش یوهانس اوج آغاز کرد و در طول دوران نویسندگی‌اش ادامه داد. با این حال، او نام خود را به عنوان مسئول انتشار بخش های فلسفی، پایان نامه غیرعلمی، بیماری تا مرگ و تمرین در مسیحیت اضافه کرد. او همچنین گفتارهای زیادی نوشت که با نام خود امضا کرد. او این تمرین را با نوشتن دو گفتار سازنده در سال 1843 آغاز کرد. او کتاب خود را به پنج بخش عمده تقسیم می کند.

پروژه فکر
خدا به عنوان معلم و نجات دهنده: مقاله ای از تخیل
پارادوکس مطلق مسیحی آزرده
ضمیمه: پارادوکس و آگاهی آزرده
اینترلود

بعدها، کی یرکگارد در پایان نامه غیرعلمی خود گفت: «مسئله در قطعات یک مسئله مقدماتی است، نه برای مسیحیت، بلکه برای مسیحی شدن.»

کتاب یوهانس کلیماکوس

سورن کی یرکگور
سورن کی یرکگور، زاده ی 5 می 1813 و درگذشته ی 11 نوامبر 1855، فیلسوف برجسته ی دانمارکی بود.کی یرکگور در کپنهاگ متولد شد. پدر او بازرگانی ثروتمند و باایمانی بود که افکار و اعمالش، تأثیر زیادی بر سورن داشت. کی یرکگور، الهیات و فلسفه را در دانشگاه کپنهاک آموخت و تا مدتی پیرو فلسفه ی هگل بود تا این که فلسفه ی هگل را جزیره ای امن برای انسان و جایگاه او ندانست. او به شدت معتقد بود که هگل کاخ محکمی را بنا کرده که خودش در آن جایی ندارد و علیه آن عکس العمل نشان داد. کی یرکگور زمانی که در دانشگاه بود، ا...