کتاب وجد و سرور

Ecstasy
کد کتاب : 15922
مترجم : لیلا فرامرزی
شابک : 978-6229601242
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب وجد و سرور اثر رابرت الکس جانسون

وجد و سرور ، زمانی تعمتی از جانب خدایان بود هدیه ای الهی که انسان فانی را از واقعیت عادی و روزمره به دنیایی بالاتر می برد آتش دگرگون ساز سرور و سرمستی، مرز میان ما و جانمان را می سوزاند و درک ما را از رابطه با خویش و یا عالم هستی رفعت می بخشیده تراژدی بزرگ جامعه ی امروز غرب این است که قدرت دگرگون ساز سرور و سرمستی را از دست داده ایم و این کمبود همهی جوانب زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است. همه جا به دنبال سرور و سر مستی می کردیم و ممکن است در لحظه ای خیال کنیم که آن را یافته ایم اما در عمق وجود خویش ارضاء نشده ایم جامعهی مادی گرای ما به ما می آموزد که تنها واقعیت آن است که بتوان لمس کرد، آن چیز ارزشمندی که بتوان در بانک گذاشت.
دلیل دکتر رابرت آ جانسون تحلیلگر یونگی و نویسنده آمریکایی دست به نگارش کتابی زده که شاید کمی ما را به سمت کسب وجد و سرور واقعی هدایت کند و برای توضیح هرچه بهتر وجد و سرور به سراغ دیونیزوس یکی از اساطیر یونانی و خدای شراب و شور و سرمستی عارفانه در یونان رفته است.

کتاب وجد و سرور

رابرت الکس جانسون
رابرت الکس جانسون (زاده 26 مه 1921 - درگذشته 12 سپتامبر 2018) تحلیلگر ، روان درمانگر و نویسنده آمریکایی بود.کتاب های او بیش از 2.5 میلیون نسخه فروخته استجانسون در پورتلند، اورگان متولد شد. او در دانشگاه اورگان و دانشگاه استنفورد تحصیل کرد. پس از چهار سال اقامت در صومعه، جانسون در سال 1967 به کالیفرنیا بازگشت. او کار خود را به عنوان روان درمانگر از سر گرفت و در کلیسای جامع سنت پل در سن دیگو سخنرانی کرد .جانسون همچنین در Sri Aurobindo Ashram در پوندیچری هند تحصیل کرد. در سال 2002 دکترای افتخاری...