کتاب تغییر رویکرد رهبری

Leadershift: The 11 Essential Changes Every Leader Must Embrace
یازده تغییر اساسی که هر رهبر باید بپذیرد
کد کتاب : 110462
مترجم :
شابک : 978-6227632743
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

رهبران متحول می شوند
Leadershift: The 11 Essential Changes Every Leader Must Embrace
(یازده گام برای تحول رهبری در سازمان ها و شرکت ها)
کد کتاب : 16057
مترجم :
شابک : 978-6226829007
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

تغییر شیوه رهبری
Leadershift
(یازده تغییر مهم که هر رهبری باید پذیرا باشد)
کد کتاب : 30065
مترجم :
شابک : 978-9641703235
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب رهبران متحول می شوند اثر جان سی ماکسول

امروز تغییرات به حدی سریع است که رهبران برای موفقیت در این مسیر باید کارهای بیشتری انجام دهند. اگر آنها زیرک نیستند و آماده سازگاری هستند ، زنده نخواهند ماند. نکته اصلی این است که یاد بگیرید چگونه به رهبری تغییرپذیر تبدیل شوید.
در کتاب "رهبران متحول می شوند" ، جان سی مکسول به رهبران کمک می کند تا توانایی و تمایل را برای ایجاد تغییر در رهبری به دست آورند که رشد سازمانی و شخصی آنها را به طور مثبت افزایش می دهد. او این کار را با به اشتراک گذاشتن یازده تغییری که در طول دوران کاری و رهبری موفق خود انجام داده است ، بیان می کند.
هر تغییر مسیر او را تغییر داده و برای دستیابی به دستاوردهای جدید و جالب و درنهایت تقویت و پایداری توانایی های رهبری او موثر بوده است. همچنین او را به عنوان رهبری تحسین شده معرفی کرده است. ماکسول راهنمایی خاصی به خوانندگان می دهد که چگونه می توانند این تغییرات را در زندگی خود انجام دهند. هرکدام از آنها می خواهند شیوه تفکر ، عمل و در نهایت رهبری خود را تغییر دهند تا در زندگی موفق شوند.

کتاب رهبران متحول می شوند

جان سی ماکسول
جان کالوین ماکسوِل (به انگلیسی: John Calvin Maxwell) نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است که کتابهای بسیاری درزمینهٔ رهبری نوشته‌است. بیشتر کتابهای او به مبحث رهبری اختصاص دارند. از کتابهای مشهور او می‌توان به کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» اشاره کرد. کتابهای او به تعداد میلیون‌ها نسخه فروخته شدند که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای دارند. جان مکسول توانست تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد ۲۰ میلیون ن...
قسمت هایی از کتاب رهبران متحول می شوند (لذت متن)
هدف زندگی این نیست که در این دنیا حیات ابدی داشته باشیم، بلکه هدف این است که چیزی خلق کنیم که تا ابد باقی بماند. پست و مقام شما به کارکنان سازمان شما اشاره می کند که دست خود را به دست شما بدهند، اما این اقتدار اخلاقی است که آن ها را برمی انگیزد تا قلب شان را به شما بدهند. اقتدار اخلاقی را خودتان نمی توانید به خودتان اعطا کنید. البته می توانید برای کسب آن تلاش کنید، اما این دیگران هستند که اقتدار را به شما هدیه می کنند و باید این کار را در کمال آزادی انجام دهند. اقتدار اخلاقی با زندگی واقعی به دست می آید، بر اساس اعتماد شکل می گیرد و با سعی و تلاش و رهبری موفقیت آمیز، استمرار می یابد. شما فقط زمانی می توانید رهبر بزرگی باشید که متوجه شوید آرمان و هدف بزرگ رهبری این است که کاری کنید تا کارکنان از آرمان شما پیروی کنند. عامل محدودیت سازمان ها، فرصت ها و امکانات آن ها نیست، بلکه رهبری آن ها است. بنابراین قبل از آنکه هرگونه تحول مثبتی را رهبری کنید، باید نخست خودتان تحول را تجربه کنید. این کار نیاز به شجاعت دارد، شجاعت رها شدن از وضعیت موجود و آغاز راهی بهتر، من توانسته ام شهور شور و شوق و عشق را در زندگی کسانی که رهبری آن ها را برعهده داشته ام، ببینم و همین عشق به زندگی، آن ها را متحول کرده است. شما هرگز از سرمایه گذاری روی کسی که در جهان تأثیر مثبت گذاشته است پشیمان نخواهید شد.