کتاب آکادمی خون آشام 1

Vampire Academy
  • 15 % تخفیف
    327,000 | 277,950 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 16134
مترجم :
شابک : 978-6008941804
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 342
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آکادمی خون آشام 1 اثر ریچل مید

داستانی از یک موروی و نگهبان او، لیزا و رز که دو سال است از آکادمی سنت ولادیمیر فرار کرده اند و تمام این مدت در حال تعقیب و گریز بوده اند. اما این بار گرفتار نگهبان ها و مجبور به بازگشت می شوند. کایرووا مدیر بی رحم و خشک آکادمی صلاح می داند که رز را از لیزا دور و به جایی دیگر تبعید کند، اما همین که متوجه پیمان میان آن ها می شود شرایط تغییر می کند. پیمان اتفاقی است که مدت هاست رخ نداده و گویا فقط در افسانه ها امکان پذیر است.

کتاب آکادمی خون آشام 1

ریچل مید
ریچل مید، زاده ی 12 نوامبر 1976، رمان نویس آمریکایی است. مید در بوستون به دنیا آمد و اکنون در نزدیکی سیاتل زندگی می کند. او سه مدرک تحصیلی مختلف دارد: کارشناسی مطالعات عمومی از دانشگاه میشیگان، کارشناسی ارشد مطالعه ی تطبیقی ادیان از دانشگاه میشیگان غربی و کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه واشنگتن.او همزمان با تدریس، اوقات فراغت خود را به نوشتن اختصاص می داد تا این که اولین رمان خود را به طور رسمی به انتشار رساند. ریچل مید سپس کار تدریس را رها کرد تا به نویسنده ای تمام وقت تبدیل شود.
قسمت هایی از کتاب آکادمی خون آشام 1 (لذت متن)
برای یک ثانیه، آن نگهبان جنگجوی محکم و خویشتن داری که قبلا دیده بودم، محو شده بود. در واقع دیمیتری نگران به نظر می رسید. واقعا نگران بود. حس اینکه چشمانش این گونه روی من ثابت مانده است، چیزی را درونم به بال بال زدن می انداخت که البته احمقانه بود. هیچ دلیلی برای این رفتار احمقانه ام وجود نداشت. فقط چون این مرد برای خودش خوش قیافه به نظر می رسید، نباید این طور حس می کردم. علاوه بر این ها، با توجه به حرف های میسون او ذاتا یک خداگونه گوشه گیر ضداجتماعی بود که قرار بود مرا به انواع و اقسام تمرینات دردناک وادارد.