کتاب صفر تا صد

Zero To Hero
(صد روز درمان شناختی رفتاری برای اعتماد به نفس و عزت نفس)
کد کتاب : 16967
شابک : 978-6007063583
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب صفر تا صد اثر کریستین وایلدینگ

آیا شما کسی هستید که اعتماد به نفستان "صفر" است؟ کسی که می خواهد عزت نفس را در خود ایجاد کند ، کمی اعتماد به نفس پیدا کند و مانند قهرمان ها و "صد" ها با چالش های زندگی خود روبرو شود؟
کتاب صفر تا صد یک برنامه ی 100 روزه ی کامل است که نه تنها قاطعیت را آموزش می دهد ، بلکه ابزارهایی را نیز برای خوانندگان فراهم می کند تا احساس شادی ، اعتماد به نفس و توانایی بیشتری برای کنار آمدن با چالش های ناشی از عزت نفس داشته باشند. چالش هایی که توسط توسط زندگی ، کار و یا موقعیت های داخلی ایجاد می شود.این کتاب به بخشهایی تقسیم می شود که از "خطاهای تفکر" گرفته تا "موقعیت های اجتماعی" را شامل می شود و برای هر روز انواع مختلفی از تکنیک های مفید را ارائه می کند. از جمله "یک نقطه عمل" ، "فکر برای همان روز" ،گرفته تا مشاوره انگیزشی و آزمونها و نمودارهای تعاملی.
دو روانشناس برجسته انگلستان با استفاده از تخصصشان در کتاب صفر تا صد ترکیبی منحصر به فرد از درمان کوتاه ، تیز و استراتژی های طولانی مدت را ارائه می دهد تا به خوانندگان را در هر مرحله الهام ببخشد و آنها را انگیزه کند.
کتاب صفر تا صد برای هر کسی که می خواهد با مشکل کمبود اعتماد به نفس خود مقابله کرده و یک بار برای همیشه آن را حل کند یک کتاب ضروری است که در صد گام و طی صد روز شما را به نقطه ی صد می رساند.
کتاب صفر تا صد توسط مهرداد فیروزبخت ترجمه شده است. این کتاب را نشر روان شناسی و هنر منتشر کرده است.

کتاب صفر تا صد

کریستین وایلدینگ
کتاب های کریستین ویلدینگ (کنت ، انگلیس) در مورد CBT بیش از 50،000 نسخه به فروش رسیده است. وی دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در CBT از دانشگاه لندن ، عضو معتبر انجمن انگلیس است ...