کتاب 52 هفته رفتار درمانی عقلانی هیجانی

The REBT Super Activity Guide
(کتاب کار مراجعان، دانشجویان، گروه ها و شما)
کد کتاب : 16966
مترجم :
شابک : 978-6007063590
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

۵۲ هفته رفتاردرمانی عقلانی هیجانی
The REBT Super Activity Guide
کتاب کار مراجعان، دانشجویان، گروه ها و شما
کد کتاب : 111704
مترجم :
شابک : 978-9646184787
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 52 هفته رفتار درمانی عقلانی هیجانی اثر پملا گارسی

"رفتار درمانی عقلانی هیجانی" یک نظام فلسفی و درمانی است که توسط دکتر آلبرت الیس توسعه یافت. این روش به ما نشان می‌دهد که چگونه بی دلیل خود را آزار می‌دهیم و یاد می‌گیریم که خودمان سرنوشت هیجانی خود را شکل می‌دهیم و مسئولیت طرز فکر، احساس و رفتارمان را به دست می‌گیریم. در کتاب خود، نویسنده با ارائه تمرین‌های آسان و عملی، اصول زیبای رفتار درمانی عقلانی هیجانی را در زندگی و افکار خواننده تزریق می‌کند.
این کتاب هدف دارد که خوانندگان را به فهم عمیق‌تری از رویکردهای درمانی عقلانی هیجانی برساند و به آنها ابزارها و تکنیک‌هایی را ارائه دهد تا بتوانند با آگاهی بیشتری به زندگی خود نگاه کنند و الگوهای شکل گرفته در ذهن و هیجانات خود را بشناسند و نقش آن‌ها در رفتارها و تصمیم‌گیری‌های خود را درک کنند.

از طریق تمریناتی که در این کتاب آموزش داده می‌شوند، خوانندگان می‌توانند به تمرکز بیشتری در مورد افکار و احساسات خود دست یابند. آن‌ها می‌توانند ضمن شناخت و درک عمیق‌تری از خود، قدرتمندترین ابزارها را برای مدیریت رفتارها و تصمیم‌گیری‌ها پیدا کنند.

با استفاده از رویکردهای رفتار درمانی عقلانی هیجانی، خوانندگان قادر خواهند بود توجه کنند که به چه تماس‌ها و پرسش‌هایی به ذهن واکنش نشان می‌دهند و چگونه می‌توانند با استفاده از اصول درمانی، رفتارهای قدیمی و ناکارآمد را تغییر دهند و به جای آن‌ها انتخاب‌های موثرتری را در مواجهه با مشکلات و چالش‌های روزمره خود داشته باشند.

کتاب "رفتار درمانی عقلانی هیجانی" به خوانندگان اجازه می‌دهد تا با تمرکز بر یادگیری و تطبیق با این اصول، قدرت گرفتن از زندگی خود را تجربه کنند و به آرامش و خوشبختی بیشتری دست یابند.

کتاب 52 هفته رفتار درمانی عقلانی هیجانی

دسته بندی های کتاب 52 هفته رفتار درمانی عقلانی هیجانی