کتاب هنر و علم عاقلانه خوردن

The Art & Science of Rational Eating
کد کتاب : 16971
مترجم :
شابک : 978-6007063125
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر و علم عاقلانه خوردن اثر آلبرت الیس

این اولین کتابی است که به طور سیستماتیک علل روانشناختی بیولوژیکی اختلالات خوردن و نحوه کنترل آنها را با استفاده از اصول درمان هیجانی منطقی (RET) و درمان شناختی-رفتاری (CBT) بررسی می کند.
هنر و علم تغذیه منطقی اصول RET پذیرش بی قید و شرط خود را می آموزد. چگونه همیشه خود را بپذیریم و تأیید کنیم - حتی زمانی که برخی از خوردن یا رفتارهای دیگر خود را تخریب می کند. این مسیر موفقیت آمیز خودکنترلی و کنترل وزن است.

دکتر آلبرت الیس، مبتکر RET و CBT، از نزدیک با همکاران مایکل آبرامز، دکترا، و لیدیا دنگلگی، دکترا، برای تهیه این کتاب خودیاری غیرمعمول که به ویژه به اختلالات خوردن اختصاص داده شده است، همکاری کرده است. . این یک کتاب خودیاری مورد نیاز برای کسانی است که از پرخوری عصبی و بی اشتهایی رنج می برند.

کتاب هنر و علم عاقلانه خوردن

آلبرت الیس
آلبرت الیس، زاده ی 27 سپتامبر 1913 و درگذشته ی جولای 2007، روانشناسی آمریکایی بود. الیس در پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمد. او در سال 1947 مدرک دکترای خود را دریافت کرد. الیس علاقه ی شدیدی به نظریات فروید داشت و از بین روانشناسان معروف، هورنای، آدلر، فروم و سالیوان بیشترین تأثیر را بر او داشتند. الیس در سال 1955 شیوه ی رفتار درمانی عقلانی هیجانی (REBT) را توسعه داد.
دسته بندی های کتاب هنر و علم عاقلانه خوردن