کتاب شنژن

Shenzhen
(سفری به چین)
  • 28,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: اطراف اطراف
    نویسنده:
کد کتاب : 17239
مترجم :
شابک : 978-2000729266
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 151
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه جشنواره Angoulême سال 2001

معرفی کتاب شنژن اثر گی دولیل

کتاب شنژن (سفری به چین): یک کتاب مصور است که توسط نویسنده کانادایی گی دولیلنوشته شده است. این اثر مستندات استقرار سه ماهه در دسامبر 1997 را در شنژن ، یک شهر بزرگ توسعه یافته در جمهوری خلق چین را روایت می کند

دلیسل یکی از شخصیت های این اثر، قبلا به چین رفته بود. وی به عنوان بخشی از پروژه برون سپاری در شنژن مستقر شده است ، جایی که سه ماه را در هتل گریت وال می گذراند. برخلاف هنگ کنگ ، چینی های دوزبانه زیاد نیستند ، بنابراین وی در طول اقامت خود از نظر زبان دارای مشکلات زبانی است ، از جمله با مترجمان محل کار. غالبا برای برقراری ارتباط مجبور است به نقاشی یا اشاره روی بیاورد. از جمله تجربیات وی در زندگی در شنژن می توان به مراجعه به دندانپزشک چینی برای درمان دندان درد اشاره کرد.

از آنجا که فعالیت اصلی اوقات فراغت در شنژن خرید است ، دلیسل سعی می کند کتاب بخواند ، در مجله Lapin L'Association کار می کند و کتابهای هنری چینی (نقاشی های کودکان ، وانگ چی یون ، هو بوئو ژونگ) را خریداری می کند.

با خواندن این کتاب شما علاوه بر اینکه داستانی جذاب را خوانده اید، بلکه با تمدن و شکل اقتصاد در چین نیز آشنا خواهید شد.

کتاب شنژن

گی دولیل
گی دولیل (Guy Delisle؛ زادهٔ ۱۹ ژانویهٔ ۱۹۶۶) یک کارگردان فیلم، کارتونیست و اَنیماتور مشهور اهل کانادا است که هم‌اکنون ساکن شهر مون‌پلیه در فرانسه است. وی دانش‌آموختهٔ رشته انیمیشن در دانشکده شریدان در اوک‌ویل است.
نکوداشت های کتاب شنژن
A fascinating, meandering look at one of China's most storied new cities.
نگاهی جذاب و پر پیچ و خم به یکی از معروف ترین شهرهای جدید چین.
Boing Boing

قسمت هایی از کتاب شنژن (لذت متن)