کتاب مایکل وی 1

Michael Vey: The Prisoner of Cell 25
(زندانی سلول 25)
کد کتاب : 17849
مترجم :
شابک : 978-6004621014
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

برنده جایزه انتخاب خوانندگان جوان لوئیزیانا سال 2014

برنده جایزه اوکلاهما سکویا سال 2014

برنده جایزه کتاب ربکا کودیل خوانندگان جوان سال 2016

معرفی کتاب مایکل وی 1 اثر ریچارد پل اوانز

کتاب «مایکل وی» رمانی نوشته «ریچارد پل اونز» است که اولین بار در سال 2011 انتشار یافت. سال ها پیش، حادثه ای مربوط به تجهیزات پزشکی باعث مرگ چندین نوزاد و به وجود آمدن «قدرت های الکتریکی» در هفده نوزاد دیگر شد. در «آیداهو» در زمان کنونی، پسری چهارده ساله به نام «مایکل وی» که به «سندروم تورت» مبتلا است و می تواند الکتریسیته تولید کند، یکی از دو «کودک الکتریکی» باقیمانده در خارج از شهر «پاسادینا» است. به شکل تصادفی، «کودک الکتریکی» دیگر، کسی نیست جز دختری که «مایکل» به او علاقه دارد: «تیلر» که می تواند با استفاده از ذهنش، مغز آدم ها را «ریستارت» کند. وقتی سازمانی اسرارآمیز به نام «الگن»، «تیلر» و همینطور مادر «مایکل» را می رباید، «مایکل» باید به همراه بهترین دوستش، «اوستین»، به سفری در طول آمریکا برود تا آن ها را نجات دهد.

کتاب مایکل وی 1

ریچارد پل اوانز
ریچارد پل اوانز (متولد ۱۱ اکتبر ۱۹۶۲) نویسنده آمریکایی است که برای نوشتن جعبه کریسمس و اخیراً مجموعه مایکل وی شناخته شده‌است.اوانز از دبیرستان کوتانوود (Cottonwood) در موری سیتی واقع در یوتا فارغ‌التحصیل شد. او با مدرک لیسانس از دانشگاه یوتا در سال ۱۹۸۴ فارغ‌التحصیل شد.در حالی که به عنوان یک مدیر اجرایی کار می‌کرد، یک داستان دربارهٔ کریسمس برای فرزندانش نوشت. او نتوانست ناشری برای این داستان خود پیدا کند و مجبور شد آن را به صورت یک رمان کاغذی به نام جعبه کریسمس منتشر کند. ...
نکوداشت های کتاب مایکل وی 1
A fast-paced story with a pair of believable lead characters.
داستانی سریع با دو شخصیت اصلی باورپذیر.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A book Rick Riordan’s fans will want to read.
کتابی که طرفداران «ریک ریوردان» باید بخوانند.
VOYA

Readers will be looking forward to the next book in the series.
مخاطبین، منتظر کتاب بعدی در این مجموعه خواهند بود.
Library Media Connection

قسمت هایی از کتاب مایکل وی 1 (لذت متن)
آن زمان خیلی خوب نمی توانستم این قدرت را کنترل کنم و یکی از پسرها راهی بیمارستان شد. مسئولین و مدیران مدرسه دیوانه شدند. معلم ها از من سوال کردند و مدیر و پلیس مدرسه مرا کامل گشتند. آن ها فکر می کردند که تفنگ الکتریکی یا شوکر برقی همراهم دارم.

آن ها کت و جیب های شلوارم را گشتند، حتی درون سطل آشغال را هم گشتند؛ ولی طبیعتا چیزی پیدا نکردند. تحقیقات آن ها با این نتیجه گیری که یکی از پسرها سیم برق یا چیزی را لمس کرده بود، به پایان رسید.

هیچ کدام از کشتی گیرها برای کاری که کرده بودند، تنبیه نشدند و همه چیز فراموش شد. چند ماه بعد، من و مادرم دوباره نقل مکان کردیم.