کتاب فشار آب بر دنیای عجیب دلکو

Feshar-e Ab
کد کتاب : 18390
شابک : 978-9640481332
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 125
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب فشار آب بر دنیای عجیب دلکو اثر هادی تقی زاده

کتاب فشار آب بر دنیای عجیب دلکو اثر هادی تقی زاده شامل 20 داستان کوتاه با تم اجتماعی است که با ترکیبی از خیال و واقعیت نوشته شده اند.
در کتاب فشار آب بر دنیای عجیب دلکو با شخصیت هایی غیر معمول روبرو می شویم. آدم هایی که به رغم زندگی های تاثر انگیزشان از وجه کمیک قدرتمندی نیز برخوردارند. آدم هایی ناهمساز، پارودیک، وانهاده و در عین حال به شدت واقعی.
به گفته هادی تقی زاده نویسندۀ این کتاب، رویدادها و وقایع اجتماعی پیرامون زندگی امروز جامعه ایرانی مانند تحریم و یا تولید جنگ افزار از جمله مسائلی است که در این مجموعه به آن پرداخته شده است.

کتاب فشار آب بر دنیای عجیب دلکو

هادی تقی زاده
هادی تقی‌زاده متولد سال 1349، نویسنده و پژوهشگر تاریخی است. از او سه کتاب به نام های "فشار آب بر دنیای عجیب دلکو"، "گراف گربه" و "باواریا و چند داستان دیگر" منتشر شده است.رمان "گراف گربه" تقی‌زاده در سال 1391 بهترین رمان متفاوت سال شد و جایزه مهرگان ادب را نیز گرفت. او در این کتاب 65 خرده داستان فرعی را در کنار روایت اصلی پیش ‌برده و با ترکیب فضای افسانه‌های پریان، داستان‌های علمی تخیلی و وقایع سده اخیر، واقعه چرنوبیل و خلق شخصیت‌هایی منحصر به فرد، خواننده را با ...
دسته بندی های کتاب فشار آب بر دنیای عجیب دلکو