کتاب اوگی و من

Auggie and Me
سه قصه از سه شخصیت رمان اعجوبه
کد کتاب : 1999
مترجم :
شابک : 978-600296442-7
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 474
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

من و آگی
Auggie and Me
(3 داستان شگفت انگیز)
کد کتاب : 40544
مترجم :
شابک : 978-6229637340
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 348
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب اوگی و من اثر آر جی پلاچیو

وقتی با شرایط خاصی به دنیا آمده اید که توی چشم هستید،همرنگ شدن با اجتماع سخت است.
جولیان دوست ندارد کنار اوگی باشد، ولی تعطیلات تابستان را کنار مادر بزرگش می گذراند که موجب می شود نظرش درباره اوگی عوض شود.
کریستوفر قدیمی ترین دوست اوگی است و بیشتر از هرکسی می داند که بودن در کنار اوگی نیاز به چالش هایی دارد.شارلوت همیشه با اوگی خوب بوده ولی در سالی که احساسات تک تک بچه ها به نوعی جریحه دار و احساساتشان خدشه دار شده ،آیا فقط خوب بودن کافی است؟ حال داستان را از زبان سه شخصیتی بشنوید که زندگی شان با آمدن اوگی تغییر کرده است.»
«اوگی و من» در واقع ادامه ی مجموعه اعجوبه است که اتفاقا جوایز زیادی را به خود اختصاص داده است. این مجموعه داستان اوگی پولمن است،یک پسر عادی با صورت غیر عادی،که ناچار است همرنگ شود.»

کتاب اوگی و من

آر جی پلاچیو
آر. جی. پلاچیو، نویسنده ی آمریکایی است که در شهر نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد. او در دبیرستان هنر و طراحی مدرسه ی پارسونس تحصیل کرد و در آن جا تصویرسازی را یاد گرفت به امید این که روزی جا پای نویسنده/تصویرگران مورد علاقه ی خود، آنتوان دو سنت اگزوپری و مائوریس سنداک بگذارد. پلاچیو قبل از نوشتن رمان اعجوبه، سال های زیادی به عنوان طراح گرافیک و کارگردان هنری فعالیت داشته است. لازم به ذکر است که اعجوبه، اولین رمان انتشار یافته از این نویسنده است.آر. جی. پلاچیو، اکنون به همراه همسر و دو پسرش در ن...