کتاب فلسفه

Philosophy For Dummies
کد کتاب : 20175
مترجم :
شابک : 978-9647114837
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 478
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه اثر مارتین کوهن

فلسفه در بهترین حالت مجموعه ای از دانش‌های مختلف است. در معنای باستانی ، فلسفه میتواند یک هنر درمانی نیز تلقی شود. فلسفه نقشه سازی برای روح ، نقشه کشی برای سفر انسان است. این یک ابزار مهم برای زندگی است که بسیاری از افراد مدرن سعی می کنند بدون آن سفر کنند.
فلسفه برای آدمک ها برای هرکسی است که تا به حال در مورد زندگی سوالاتی داشته است، می‌تواند یک گزینه حیاتی باشد.
این کتاب «فلسفه» اثر «مارتین کوهن» با لحنی محاوره ای ، بزرگترین حکمت گذشته را در چالش هایی که اکنون با آن روبرو هستیم قرار می‌دهد.
این راهنمای متفاوت متفاوت ، مبانی فلسفی را توضیح می دهد و برخی از عجیب ترین و عمیق ترین سوالاتی را که تا کنون برای انسان ها مطرح شده است ، بررسی می کند ، مانند

کلمه خوب به چه معناست؟
آیا ما واقعا آزاد هستیم؟
آیا انسانها روح دارند؟
آیا زندگی پس از مرگ وجود دارد؟
آیا خدا وجود دارد؟
آیا واقعا شادی در جهان ما امکان پذیر است؟

این کتاب مملو از همه سوالاتی است که ممکن است مدتها خواسته باشید در مورد آنها فکر کنید ، اما هرگز وقت یا فرصتی برای مقابله با آنها نداشته اید. این کتاب شما را دعوت می کند تا دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارید و افکار و احساسات خود را با فردی که برای او احترام قائل هستید مقایسه کنید. مطالب زیادی برای گفتگو با دوستان یا همسرتان پیدا خواهید کرد.

کتاب فلسفه

مارتین کوهن
مارتین کوهن نویسنده‌ی تمام‌وقت و ویراستار کتاب‌های فلسفی است. وی در چند دانشگاه در انگلستان و استرالیا به تحقیق و تدریس در زمینه‌ی فلسفه مشغول است، اما به‌دلیل مضمون کتاب‌هایش که درباره‌ی شیوه‌ی جدیدی در تدریس فلسفه نوشته شده ـ ‌و به‌نام شیوه‌ی «پیمانه‌ای» شناخته شده ـ شهرت دارد. این شیوه، تکنیکی است (بسیار شبیه به نحوه‌ی نگارش همین کتاب) که در آن مسائل بزرگ و پیچیده‌ی فلسفی به بخش‌های کوچک تقسیم می‌شو...
نکوداشت های کتاب فلسفه
Read it and grow wise!
بخوانید و عاقل شوید!
Ken Schanzer

قسمت هایی از کتاب فلسفه (لذت متن)